Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@07:58:23 GMT

خبر خوش وزیر اقتصاد برای سهامداران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۴۵۸

خبر خوش وزیر اقتصاد برای سهامداران

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نود و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اعلام کرد وزارت اقتصاد هیچ برنامه‌ای برای وضع مالیات بر عایدی سرمایه در بازار سرمایه ندارد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از وزارت اقتصاد و امور دارایی فرهاد دژپسند، با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهان، اظهار داشت: در مدت کوتاهی توانستیم با وجود نیاز شدید به واردات برخی اقلام مقابله با ویروس کرونا، به صادرکننده این اقلام تبدیل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله پیام مهمی دارد و نشان دهنده آن است که ظرفیت های اقتصادی در ایران با اهتمام و همراهی موثر، شکوفا می شود.

رئیس شورای گفت وگو دولت با بخش خصوصی در ادامه به شرایط مناسب بازار سرمایه و نگاه دولت به این بازار اشاره داشت و تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که عرضه سهام در بازار سرمایه به صورت مستمر ادامه یابد. وی عرضه باقیمانده سهام دولت در شرکت های دولتی، در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را نمونه ای از اجرای این سیاست دانست.

وزیر اقتصاد با اشاره به راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار در اتاق تهران، از نهایی شدن تفاهمات اولیه دادگاه های ویژه اقتصادی خبر داد و یادآور شد: موضوع دادگاه ویژه اقتصادی که مورد استقبال قوه قضائیه نیز واقع شده، تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می شود.

برچسب ها: دژپسند ، وزیر اقتصاد ، مالیات بر عایدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JOW

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دژپسند وزیر اقتصاد مالیات بر عایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران