Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «صالح ابوعزه» تحلیلگر و اسیر فلسطینی آزاد شده، در پُست توئیتری خود نوشت: «عمیر رایبوبروت» تحلیلگر نظامی صهیونیست اعلام کرده است که معاملات تسلیحاتی عربستان سعودی با آمریکا خطری برای اسرائیل به شمار نمی‌رود.

وی افزود: این تحلیلگر صهیونیست معتقد است که قراردادهای تسلیحاتی میان عربستان و آمریکا در سایه نظام کنونی ریاض خطری برای اسرائیل به وجود نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوعزه ادامه داد: این قراردادها زمانی تبدیل به تهدید می‌شوند که نظام کنونی عربستان سقوط کند.

مقامات کنونی عربستان سعودی به ویژه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بارها تمایل خود را برای تقویت روابط با رژیم صهیونیستی که از مرحله عادی سازی روابط عبور کرده اعلام کرده‌اند.

کد خبر 4990575 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا محمد بن سلمان عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه لبنان فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی سوریه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از افراد آگاه گزارش داد که عربستان سعودی قصد دارد تا هفته آینده جلسه‌ای برای رایزنی درباره آینده غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور وزرای خارجه آمریکا و مقام‌هایی از انگلیس و مقام‌های اتحادیه اروپا، اردن، مصر، قطر و تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید