Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی دریاچه ارومیه گفت: این که ویروس کروناست، اگر از آسمان شمشیر هم ببارد، همه کشتی‌گیرانی که اسب‌شان را برای حضور در المپیک زین کرده‌اند، دست از تمرین نمی‌کشند. - اخبار ورزشی -

بهروز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه گفته می‌شود، تیم ارومیه‌ برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با مشکل مواجه شده، اظهار داشت: تکلیف این موضوع طی یکی دور روز آینده مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع به یقین ارومیه در لیگ برتر تیم دارد و من به هواداران کشتی در این شهر قول می‌دهم که حضور موفقی در مسابقات خواهیم داشت. اسپانسر ارومیه با مشکل مالی مواجه شده اما در حال مذاکره با شهرداری و بخش‌های دیگر هستیم که مسئله برطرف شود، ضمن اینکه  با تیم جنوبی آلومینیوم هرمزگان و یا تیمی از استان کرمان هم برای حضور در لیگ وارد مذاکره شده‌ایم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در شرایط موجود امکان برگزاری لیگ برتر وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ با یک هجمه موافق و مخالف مواجه شده اما آنچه که مشخص است، شاید بیماری کرونا و همه گیری‌اش جامعه را از یک سال تا سه سال آینده درگیر کند. همانطور که تیم‌هایی چون آمریکا و روسیه اقدام به برگزاری اردوهای مقطعی و مسابقه کرده‌اند، فدراسیون کشتی ایران هم باید چاره‌ای بیندیشد که در همین دوره کرونا بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن میزان آسیب، مسابقاتش را برگزار کند.

پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود

یاری تاکید کرد: از همین حسین نوری گرفته که در دوره بیماری هم تمرین کرد تا همه کشتی‌گیران، هیچ کسی در طول دوره کرونا از تمرین مستقیم کشتی غافل نبوده است. این که ویروس کروناست، اما اگر از آسمان شمشیر هم ببارد، همه کشتی‌گیرانی که اسب‌شان را برای حضور در المپیک زین کرده‌اند، دست از تمرین نمی‌کشند.

وی با اشاره به استقبال خوب تیم‌ها از لیگ 1399 گفت: این استقبال خوب از سوی اسپانسرها برای لیگ این فصل اتفاق خوبی است که می‌تواند تزریق مالی چند ده میلیاردی برای جامعه کشتی را به دنبال داشته باشد. نباید موضع لیگ را ضعیف کرد. ما سال گذشته برای برگزاری مسابقات با دو تا 8 تیم در آزاد و فرنگی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و در آخر به هشت تیم هم نرسیدیم ولی امسال به 12-13 تیم در دو لیگ آزاد و فرنگی رسیده ایم و این جای خوشحالی دارد. امیدوارم فدراسیون بتواند با کمترین آسیب مسابقات را برگزار کند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۶ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، در گفت‌وگوی تلفنی امروز (پنجشنبه) مارگوس تاساکانا، وزیر امور خارجه استونی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفت‌وگو با اشاره به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین، تاکید کرد: عمق فاجعه نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسرائیل در غزه تلاش کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی، اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضائی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی‌ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

مارگوس تاساکانا، وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد.

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

کد خبر 6095271

دیگر خبرها

  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده استونی را آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست