Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:01:44 GMT

علی‌اکبری: بهترین مبارز سنگین وزن جهان هستم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۱۶۴

علی‌اکبری: بهترین مبارز سنگین وزن جهان هستم

مبارز ایرانی بعد از امضای قرارداد با سازمان One Championship خود را بهترین مبارز سنگین وزن جهان توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"و  به نقل از ESPN امیر علی‌اکبری مبارز ایرانی که سابقه قهرمانی جهان در رشته کشتی فرنگی را دارد با امضای قراردادی به سازمان آسیایی ONE Championship پیوست.

 این مبارز ایرانی رکورد 10 برد و یک باخت را در این رشته ورزشی در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در متنی که در اختیار ESPN قرار داد درباره حضورش در این سازمان و رقابت در آن به رجزخوانی پرداخت و گفت: من شیخ آهنین ایران هستم و افتخار کشورم محسوب می‌شوم. آمریکا یک بچه به نام شیخ آهنین داشت ولی او تقلبی است و کشتی‌گیر تقلبی بود. خوشحالم که با سازمان ONE Championship قرارداد امضاء کردم و می‌خواهم که کل سنگین‌وزن‌های این سازمان را زیر و رو کنم و ابتدا با برندان ویرا قهرمان فعلی سنگین وزن این سازمان مبارزه خواهم داشت. وقتی کار او را تمام کردم دیگر کسی او را نخواهد شناخت چون ظاهر صورتش را دگرگون خواهم کرد. من عقیده دارم که در حال حاضر بهترین سنگین‌وزن جهان محسوب می‌شوم و هیچ چیز جلودارم نیست. به اینجا آمدم و تمام ارتش پارسی را کنار خود می‌بینم. هیچ‌کس در امنیت نخواهد بود.

 

علی اکبری سال گذشته به بزرگترین سازمان این رشته یعنی UFC پیوست ولی به دلیل دوپینگ مادام‌العمر او و البته تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانست در این سازمان رقابت کند.

مبارزه پیش‌روی علی اکبری قرار است تقریبا سه ماه دیگر برگزار شود جایی که او برابر برندان ویرا فیلیپینی که قهرمان فعلی سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی در سازمان ONE Championship محسوب می‌شود خواهد رفت.

یو اف سی امیر علی اکبری رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یو اف سی امیر علی اکبری رزمی علی اکبری سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!