Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش آنکارا به توافق نفتی آمریکا در شمال سوریه تیتر مشترک اغلب روزنامه‌های امروز ترکیه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بسیاری از روزنامه‌های ترکیه، امروز در عکس و تیتر صفحه نخست، واکنش آنکارا به توفق نفتی آمریکا در شمال سوریه را برجسته کرده‌اند.

جمهوریت:

تداوم افزایش قیمت طلا

مواضع متفاوت فرزندان اردوغان در مورد قرارداد اجتماعی استانبول

ملی گازته:

آمریکا٬ هم اشغالگر است هم دزد

واکنش آنکارا به توافق نفتی آمریکا در شمال سوریه

آکشام:

حمایت نفتی آمریکا از تروریسم

پایان تعطیلات و به جا ماندن بیابانی از زباله

ینی چاغ:

227 آتش‌سوزی جنگل در 1 هفته

بازی نفت و خودمختاری در شمال سوریه

ینی آسیا:

اویغورها قربانیان سال

معضل دردناک بیکاری

سوزجو:

افزایش صادرات گندم

محرم اینجه در حال جدا شدن و تاسیس حزب

قرار:

ازدحام به خاطر بازگشت مسافران از تعطیلات عید

چند کمپانی جهانی به خاطر اویغورها٬ چین را تحریم کردند

ینی آکیت:

تحصن مادران دیاربکر٬ پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک را به سوی انحلال می‌برد

نیاز نیروهای مسلح ترکیه به افسران دینی

آیدنلک:

ارمنستان در کنترل جاسوس‌های سروس

موضع آنکارا در مورد سرقت نفت سوریه

انتهای پیام/

R7650/P/S8,1414,89,90,1128/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه بیشتر بخوانید... نشریات ترکیه| رزمایش مشترک ترکیه و اسپانیا در اژه/ حمایت ولایتی از بازگشایی ایاصوفیه نشریات ترکیه| فراگیرشدن شبکه شارژ خودروهای برقی در ترکیه/ در ماه اخیر ۳۶ زن در ترکیه کشته شدند نشریات ترکیه| ترکیه و یونان در آنکارا مذاکره می‌کنند/ کسی که با طناب آمریکا داخل چاه برود، گیر می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نشریات ترکیه| رزمایش مشترک ترکیه و اسپانیا در اژه/ حمایت ولایتی از بازگشایی ایاصوفیه نشریات ترکیه| فراگیرشدن شبکه شارژ خودروهای برقی در ترکیه/ در ماه اخیر ۳۶ زن در ترکیه کشته شدند نشریات ترکیه| ترکیه و یونان در آنکارا مذاکره می‌کنند/ کسی که با طناب آمریکا داخل چاه برود، گیر می‌کند واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۴ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۵ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۶ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۷ ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ ۸ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان مهمترین اخبار بین الملل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ لبنان| آغاز ماموریت وزیر خارجه جدید/ تاکید بر لزوم انجام اصلاحات مالی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه شمال سوریه نشریات ترکیه نفتی آمریکا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از ادعای تل‌آویو مبنی بر اینکه آنکارا نیز مانع دسترسی کشور‌های ثالث به بنادر ترکیه جهت تجارت با اسراییل شده است، ترکیه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی به طور کامل به حالت تعلیق درآورد.

بلومبرگ به نقل از دو مقام ترکیه‌ای آگاه به امور مدعی شد که تمام صادرات و واردات ترکیه به مقصد و از مبدا اسراییل، تعلیق شده است.

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه صهیونیست‌ها به طور جداگانه مدعی شد که آنکارا همچنین اقدام به ممانعت از واردات و صادرات مرتبط با اسراییل در بنادر ترکیه کرده است. وی با متهم کردن آنکارا به نقض توافقات تجاری با تل‌آویو، گفت که به «وزارت خارجه اسراییل دستور داده است تا با تمرکز بر سایر کشورها، به‌دنبال جایگزین باشند.»

وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره اینکه کدام بنادر ترکیه از مراودات تجاری با تل‌آویو ممانعت به عمل آورده‌اند، شفاف‌سازی نکرد. به گفته یک منبع دیپلماتیک به المانیتور، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در حال حاضر تاثیرات تصمیم ترکیه درباره توقف صادرات را تایید کرده است.

ترکیه در ماه آوریل اعلام کرد این کشور تا زمان اعلام آتش‌بس در نوار غزه، صادرات طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به اسراییل محدود خواهد کرد. براساس اعلام وزارت تجارت ترکیه، این محدودیت ۵۴ محصول مختلف شامل آهن، سنگ مرمر، فولاد، سیمان، آلومینیوم، آجر، کود شیمیایی، تجهیزات ساختمانی و همچنین سوخت موشک و هواپیما را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • ترکیه به توقف تجارت با اسرائیل تا زمان آتش بس دائمی غزه ادامه می‌دهد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را به طور کامل متوقف کرد
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • سیل و آب‌گرفتگی در خیابان‌های آنکارا + فیلم
  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه