Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:01:48 GMT

بازداشت ۲ مادر سیاهپوست توسط سرویس مخفی آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۲۸۵

بازداشت ۲ مادر سیاهپوست توسط سرویس مخفی آمریکا

۲ مادر سیاهپوست آمریکایی خواستار تحقیق درباره بازداشت خود توسط افسران سرویس مخفی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ایندیا جانسون 26 ساله و یاسمین وینستون 25 ساله به روزنامه واشنگتن پست گفته‌اند که اوایل تابستان امسال قصد بازدید از موزه ملی جنگ جهانی دوم را داشته‌اند که توسط ماموران سرویس مخفی آمریکا بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این 2 مادر سیاهپوست آمریکایی گفته‌اند: لحظات کوتاهی پس از رسیدن به محل موزه ملی جنگ جهانی دوم، یک خودروی سرویس مخفی آمریکا در مقابل خودروی ما توقف کرد و سپس ماموران سرویس مخفی با کشیدن اسلحه، ما را بازداشت کرده و دستبند زدند و این در حالی بود که کودکان خردسال ما گریه می‌کردند.

جنایتی دیگر علیه سیاهپوستان توسط پلیس آمریکا

 

یکی از ماموران سرویس مخفی آمریکا به آنها گفته است که گزارش سرقت این خودرو داده شده است. ولی جانسون به ماموران ثابت کرده است که این خودرو در مالکیت او است و هیچ گزارشی مبنی بر سرقت آن نداده است.

این دو زن اعلام کرده‌اند که به مدت 45 دقیقه دستبند به آنها زده شده و پس از این مدت دوباره توانسته‌اند پیش کودکان شان بازگردند.

ماموران سرویس مخفی آمریکا بدون اجازه جانسون اقدام به جستجوی خودروی وی کرده‌اند.

وکیل جانسون با ارسال نامه‌ای برای جیمز مورای مدیر سرویس مخفی آمریکا خواستار تحقیق درباره این حادثه شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که اعتراضات علیه خشونت و رفتارهای نژادپرستانه نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان و سایر اقلیت‌های قومی و گروهی در آمریکا به شدت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... جنایتی دیگر علیه سیاهپوستان توسط پلیس آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جنایتی دیگر علیه سیاهپوستان توسط پلیس آمریکا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۴ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۵ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۶ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد ۷ ادامه خشم بزرگترین آتش‌سوزی کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ ۸ عطوان برررسی کرد: ۶ گام استراتژیک چین برای پایان‌دادن به سلطه دلار آمریکایی در جهان مهمترین اخبار بین الملل مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ لبنان| آغاز ماموریت وزیر خارجه جدید/ تاکید بر لزوم انجام اصلاحات مالی تصاویر تکان دهنده از سرکوب شدید معترضان در پورتلند توسط نیروهای امنیتی آمریکا مهمترین اخبار تسنیم بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیات دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماموران سرویس مخفی سرویس مخفی آمریکا علیه سیاهپوستان پلیس آمریکا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد

به دنبال افزایش نگرانی‌ها درباره احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری برای مقامات تل آویو/ نتانیاهو خواستار اقدام وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت خود شد.

به گزارش ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی افزایش نگرانی‌ها درخصوص احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری برای مقامات در تل آویو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از صدور این حکم علیه خود و دیگر مقامات این رژیم دست به دامن آمریکا و اروپایی‌ها شده است.

این شبکه به نقل از منابعی در دیوان بین‌المللی دادگستری، گزارش داد: صدور حکم بازداشت بدون چراغ سبز آمریکا رخ نمی‌دهد و به همین دلیل نتانیاهو از وزرای خارجه آمریکا و انگلیس کمک خواسته است.

به گزارش ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیش‌تر نیز در این باره گزارش داد که نتانیاهو خواستار اقدام وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت وی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری شده است.

رژیم صهیونیستی نگران این است که ممکن است دیوان بین‌المللی دادگستری در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم، قرار بازداشت صادر کند. نتانیاهو از جمله کسانی است که ممکن است مشمول این اقدام از سوی دادگاه لاهه شود.

دیوان بین المللی دادگستری در روز‌های ۱۱ و ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ و ۲۲ دی ۱۴۰۲) در لاهه دو جلسه علنی را به عنوان بخشی از آغاز رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل به اتهام ارتکاب جنایت نسل کشی علیه ساکنان نوار غزه برگزار کرد.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزوا‌های صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

این برای اولین بار است که رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی لاهه محاکمه و علیه آن رای صادر شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهر ماه (۱۴۰۲)، رژیم صهیونیستی برای تلافی این حمله غافلگیرکننده، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی نوار غزه و پس از چندی یورش زمینی به این منطقه را آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی