Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:28:50 GMT

تازه ترین آمارها از همه گیری ویروس کرونا در جهان +جدول

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۳۶۲

تازه ترین آمارها از همه گیری ویروس کرونا در جهان +جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۸ میلیون و ۴۴۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۴ میلیون و ۸۲۶ هزار مبتلا در رده نخست جهان قرار دارد.

به گزارش مشرق، براساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 18 میلیون و 446 هزار و 498 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 697 هزار و 217 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 11 میلیون و 677 هزار و 199 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 48 هزار و 527 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 4 میلیون و 862 هزار و 174 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 158 هزار و 929 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 17 هزار و 988 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 2 میلیون و 751 هزار و 665 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 94 هزار و 702 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش 50 هزار و 916 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و 856 هزار و 754 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 38 هزار و 984 هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با 856 هزار و 264، 516 هزار و 862، 443 هزار و 813، 433 هزار و 100 و 361 هزار و 493 مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با 344 هزار و 134 و کلمبیا با 327 هزار و 850 مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌ترتیب با 2 میلیون و 446 هزار و 798، یک میلیون و 912 هزار و 319 و یک میلیون و 203 هزار و 576 بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین آمریکا ویروس کرونا روسیه آفریقای جنوبی جدول دست داده اند ساعت گذشته جان خود جهان قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا را انجام دادند. در لرستان ۲۱ هزار و ۹۵۷ مجوز، گیلان ۳۱ هزار و ۳۹۰ مجوز، چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۷۷۶ مجوز و خراسان جنوبی ۶ هزار و ۵۰۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

گفتنی است؛ بررسی آمار تبدیل مجوزهای کاغذی در دستگاه‌ها نشان می‌دهد چهار دستگاه برتر در این رتبه بندی به ترتیب سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و سازمان نظام پزشکی هستند. در هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۳.۹ درصد، ۱۴.۴ درصد، ۸.۳ درصد و ۲.۸ درصد از مجموع مجوزهای کاغذی صادره به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از (۲۵ اردیبهشت) مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شأن در ( qr.mojavez.ir) نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها ( mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 6087925 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است