Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین قرمزها می گوید فن دایک مهارت های بسیار بالایی دارد ولی یک نقطه ضعف هم در کارش دیده می شود. 

ویرجیل فن دایک از زمان پیوستن به لیورپول تقریبا از هر نظر خارق العاده ظاهر شده است ولی حبیب کولو توره می گوید مهاجمان با دویدن به سمت او و ایجاد یک موقعیت یک در برابر یک، می توانند مشکل بزرگ تری برای این مدافع میانی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فن دایک یک بازیکن درجه یک است

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، فن دایک از سال 2018 یکی از عناصر اصلی لیورپول بوده است. توره ضمن ستایش از این مدافع هلندی گفته است اگر مهاجمان مقابل او شجاع باشند، شانس بیشتری برای موفقیت خواهند داشت.

او یک بازیکن حیرت انگیز است؛ یک بازیکن درجه یک. او سرعت و قد خوبی دارد و می تواند بپرد. تکنیک هم دارد. می تواند با پاس های بلند خودش جریان بازی را عوض کند؛ او همه چیز تمام است. شاهد این نبوده ام که بازیکنان زیادی در موقعیت یک در برابر یک او را به چالش بکشند. به نظرم این نقطه ضعف او است. قد بسیار بلندی دارد و اگر با سرعت بالایی پا به توپ به او نزدیک شوید، ممکن است با مشکل مواجه شود اما خیلی باهوش است. خیلی باهوش است چون به خوبی عقب می رود اما اگر با سرعت بالایی به سمتش حرکت کنید، به نظرم می توان او را از پیش رو بردارید. بازیکن واقعا زیرکی است. کنار خودش (جو) گومز و بازیکنان خوبی را دارد که کمکش می کنند. بازیکنان خوبی که کنارش هستند باعث می شوند کارش راحت تر شود اما به عقیده من مهارت های بالایی دارد. 

لیورپول باشگاه بسیار بسیار بزرگی است

توره عضوی از لیورپولی بود که در فصل 14-2013 در پی آن لغزش استیون جرارد، قهرمانی لیگ برتر را از دست داد تا منچسترسیتی با اختلافی دو امتیازی قهرمان شود. قهرمانی اخیر قرمزها مایه آرامش توره و علاقه مندان به قرمزها است. 

قطعا (درد ناشی از ناکامی سال 2014 را مداوا می کند). لیورپول باشگاه خارق العاده ای است که هواداران و جو پیرامون آن شگفت انگیز هستند. من دوران خیلی خوبی را در آنجا سپری کردم. شاهد قهرمانی بازیکنانی در لیگ برتر بودم که خودم کنارشان بازی کرده بودم. از دیدن قهرمانی آن ها خوشخال شدم. آن ها در حال حاضر بهترین تیم دنیا هستند. یورگن کلوپ در حال حاضر عملکرد شگفت انگیزی دارد. خریدهای برندان راجرز هم خیلی خوب برایش بازی کرده اند. می توان دید که آن بازیکنان را به سطح دیگری رسانده است. قطعا بازیکنان درجه یکی را هم به آن ترکیب اضافه کرده است. این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های جهان است. آن ها لایق تمامی عناوین هستند؛ افراد بسیار خوب و سختکوشی در آنجا هستند که به باشگاه عشق می ورزند و این عالی است. (لیورپول) باشگاه بسیار بسیار بزرگی است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!

به گزارش ورزش سه، روزنامه انگلیسی سان امروز با حمله به محمد صلاح، بازیکن و بهترین گلزن لیورپول در هفت سال گذشته، از مدیران این تیم خواست که برای حضور او در این لیگ تلاشی نکنند و با توجه به کهولت سن و فرم ضعیف او، مشکلی با جدایی او نداشته باشد.

این روزنامه با انتشار یک گزارش، مدعی شد که این تابستان بهترین فرصت برای خروج همیشگی صلاح از آنفیلد است و این باشگاه باید پیش از فرا رسیدن سال 2025 و به پایان رسیدن قرارداد این بازیکن مصری، رضایتنامه خروج او را امضا کنند. صلاح از سال گذشته مورد توجه الاتحاد بود و احتمالا این تیم برای جذب این مهاجم مصری در تابستان 2024 هم اقدام کند.

این روزنامه نوشت: لیورپول به فرم بهتری از صلاح نیاز دارد و این اتفاق تا اینجای فصل، بدون ثبات لازم هیچ کمکی به آنها نمی‌کند. در نتیجه بهترین سناریو ممکن تشکر کردن از او بابت زحماتش است و پس از آن با او باید در آنفیلد خداحافظی کرد. صلاح باید در دیدارهای باقی مانده، شرایط آرمانی خودش را بازیابی کند و این اتفاق با توجه به سن و سالش بسیار بعید است.

این روزنامه تایید کرد مصدومیتی که صلاح از ناحیه همسترینگ در جام ملت‌های آفریقا در ژانویه متحمل شد، او و لیورپول را به شدت تحت تاثیر قرار داد، زیرا صلاح در این فصل بیش از هر فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را از دست داده است.

صلاح بیش از هر زمان دیگری توپ از دست می‌دهد و زدن 17 گل و 9 پاس گل نشان می‎دهد که صلاح اگر چه در حمله زهردار بوده اما توانایی‌های گذشته خودش را ندارد. او یک سال قرارداد خواهد داشت و حقوق هفتگی 350 هزار پوند برای این فرم منطقی نیست. قطعا سرمربی جدید با او به مشکل خواهد خورد و با این شرایط فروش او و سرمایه گذاری بر روی درآمد حاصل از فروش او یک سناریو مناسب ارزیابی می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است