Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از ارسال گزارش طبقه‌بندی شده این کمیسیون درباره حادثه نطنز به مقامات ارشد نظام خبر داد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز(سه‌شنبه، 14 مرداد 99) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون آقای شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت به عنوان میهمان حضور داشت که از منظر مرتبط با کمیسیون به موضوع تأمین داروی مورد نیاز کشور پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق گزارش آقای شانه‌ساز، در حال حاضر 97 درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌ها و دستاوردهای خوب و قابل توجهی در تولید دارو، فرمولاسیون آن، دانش داروسازی و حتی تأمین مواد اولیه داخلی داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: طبق اظهارات آقای شانه‌ساز، نیاز واردات دارویی کشور، حدود 3 درصد از دارویی مصرفی است که حدود نیمی از آن مربوط به داروهایی است که جدیدا به شبکه دارویی دنیا معرفی شده و ما پس از طی یک فاصله زمانی، امکان تولید این داروها را در داخل کشور فراهم می‌کنیم.

جهانگیری: روند رضایت‌بخش تأمین دارو و کالا‌های اساسی باید با جدیت استمرار یابددستورکار کمیسیون‌های مجلس در هفته آینده/از بررسی وضعیت داروهای بیماران کرونایی تا حضور حاجی‌میرزایی در کمیسیون آموزشتاکید عاملی بر حمایت از تولید داروی ملی در جمع زیست فناوران

عمویی ادامه داد: به همین جهت و به دلیل توجه به تولیدات داخل، کشور در تأمین داروی مورد نیاز مردم با مشکلی مواجه نیست.

وی اضافه کرد: آقای شانه‌ساز در این جلسه به کارشکنی برخی شرکت‌های غربی در تأمین داروهای خاص مورد نیاز هم اشاره کرد و گفت که "دشمنان برای ایجاد مشکل از طریق ایجاد کمبود برخی داروهای خاص، برنامه‌ریزی کرده بودند که تلاش کرده‌ایم با اتکا به داخل، از این مشکل عبور کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: نمایندگان حاضر در کمیسیون نیز ضمن تقدیر از پیشرفت‌های انجام شده در صنعت داروسازی کشور، بر اقدامات لازم جهت حفظ امنیت دارویی مردم و همچنین مقابله با انحصارات در تأمین و تولید دارو تأکید کردند.

عمویی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته، کمیته‌های ذیل کمیسیون امنیت ملی نیز جلسات تخصصی را برگزار کرده بودند که از جمله آنها در جلسه امروز، کمیته امنیت مجلس، گزارش خود را درباره حادثه نطنز به استماع اعضا رساند، این گزارش به صورت طبقه‌بندی شده برای مقامات ارشد نظام ارسال خواهد شد؛ همچنین کمیسیون امنیت ملی، عصر امروز نیز جلسه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تحریم هسته ای کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس سازمان غذا و دارو نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است واژه های کاربردی مرتبط تحریم هسته ای کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس سازمان غذا و دارو نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است ۲ سوءاستفاده بانک‌ها از عدم نظارت بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج ۳ پروتکل‌‎های سخت گیرانه در کنکور/ نظارت سازمان های مردم نهاد بر اجرای آزمون سراسری ۴ رضایی کوچی:عدم نظارت و رهاشدگی، بازار مسکن را متلاطم کرده است ۵ واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد ۶ گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ ۷ تصویب کلیات طرح شفافیت آراء نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین‌نامه ۸ علت اصلی حادثه کلینیک سینا اطهر مشخص شد مهمترین اخبار سیاسی روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است قدردانی حجت الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه یادداشت خلجی|وقتی از جنگ اراده‌ها می‌گوییم دقیقاًً از چه چیزی حرف می‌زنیم؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه «علاج تحریم»| شکسته‌بند: ۹ پیشنهاد برای عبور از تحریم/ تحریم به تنهایی کمر ما را خم نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم هسته ای کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس سازمان غذا و دارو نمایندگان مجلس مجلس تحریم هسته ای کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس سازمان غذا و دارو نمایندگان مجلس مجلس سخنگوی کمیسیون امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأمین دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت