Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی جدید برای این تیم وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی صانعی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اولین اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال را در سال جدید و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی از امروز (سه‌شنبه) آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این اردو، بررسی وضعیت بازیکنان از نظر جسمانی و فنی است؛ چرا که بیش از شش ماه از آخرین اردوی ما می‌گذرد و به بررسی مجدد شرایط بازیکنان نیاز داریم.

وی افزود: برای امروز تست‌گیری با رعایت فاصله ایمن را در دستور کار قرار دادیم؛ چرا که روز گذشته از همه اعضا تست کرونا گرفته شده که جواب تست‌ها هنوز مشخص نشده است. بنابراین امکان برگزاری تمرینات پُربرخورد را نداریم. امروز صبح تست‌های آمادگی جسمانی را با رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی در گروه‌های سه نفره از بازیکنان گرفتیم و در نوبت عصر هم تست‌های هوازی را به همین روال انجام می‌دهیم. ضمن اینکه تمرینات فنی و گروهی را از فردا و پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش‌های کرونا شروع خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال در ادامه گفت: سه جلسه تمرین فنی برگزار می‌کنیم. روز پنجشنبه گروه نخست بازیکنان از اردو خارج می‌شوند و از روز جمعه، همین مراحل را با حضور گروه دوم بازیکنان تا روز دوشنبه تکرار می‌کنیم.

صانعی: تیم ملی فوتسال راحت تایلند را شکست می‌دهد

صانعی با اشاره به اینکه امکان برگزاری اردوهای انتخابی جدید وجود ندارد، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی جدید وجود ندارد؛ چرا که اجرای پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌بر است و زمان زیادی هم در پیش نداریم. بازیکنان دعوت شده به این اردو از جمع بازیکنان لیگ برتر و جوانان سال گذشته است که از نزدیک دیدیم. استعدادیابی جدید از طریق هیئت‌های فوتبال استان‌ها نخواهیم داشت اما لیگ‌های جوانان، امید و بزرگسالان در فصل جدید را زیر نظر خواهیم گرفت.

وی درخصوص اردوی بعدی تیم فوتسال جوانان گفت: در اردوی بعدی، بازیکنانی را که از نظر جسمی و فنی شرایط بهتری در مقایسه با سایر بازیکنان این دو گروه در اردوی کنونی دارند، به تیم دعوت می‌کنیم تا تمرینات را به صورت جدی‌تری جلو ببریم و پس از برگزاری چند نوبت تمرینی، آنها را آماده حضور در تورنمنت فوتسال کیش کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتسال علی صانعی بیشتر بخوانید... علی صانعی مدیریت فنی تیم ملی فوتسال را قبول نکرد/ صانعی: به دلیل مشکلات شخصی این پست را نپذیرفتم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علی صانعی مدیریت فنی تیم ملی فوتسال را قبول نکرد/ صانعی: به دلیل مشکلات شخصی این پست را نپذیرفتم واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتسال علی صانعی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۳ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۴ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۵ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۶ رسانه یونانی: حاج‌صفی دیگر برای تراکتور بازی نمی‌کند! ۷ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۸ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتسال علی صانعی ویروس کرونا فوتسال علی صانعی امکان برگزاری وجود ندارد تیم فوتسال علی صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه