Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملیکا متولی ملی پوش تیم شهرداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی با رعایت کامل نکات بهداشتی در زمین چمن نزدیک منزل خود انجام می‌دهم.

او تصریح کرد: تیم‌ها در رقابت‌های این فصل از بازیکنان خوبی برخوردار بودند. هر سالی که می‌گذرد سطح لیگ بانوان بالاتر می‌رود و بازیکنان جوان و با استعدادی به مسابقات وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیاز به توجه همه جانبه رسانه‌ها را داریم.

متولی افزود: تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به اردو‌های متداوم دارد، اما متاسفانه فقط قبل از مسابقات و تورنمنت‌ها اردو برگزار می‌شود و این در سطح حرفه‌ای هیچ کمکی به فوتبال ملی ما نمی‌کند. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به فوتبال بانوان داشته باشند.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در ادامه گفت: بازیکنان جوانی که به فوتبال روی می‌آورند باید تمام تلاش و انگیزه کافی داشته باشند و امیدوارم یک روزی در عرصه‌های جهانی بتوانیم موفقیت‌ کسب کنیم.

متولی تصریح کرد: من هم مانند بسیاری از بازیکنان دیگر از فوتسال شروع کردم. بیشتر شهر‌های ما آکادمی آموزش فوتبال ندارند. من و خواهرم از کودکی به فوتبال علاقه داشتیم و در سالن‌های ورزشی کارمان را آغاز کردیم. خوشبختانه با دعوت شدن به اردو‌ی ملی دیده شدم و در باشگاه شهرداری سیرجان که توجه خاصی به جوانان با استعداد داشت مورد توجه قرار گرفتم. پنج سال است که در این باشگاه بازی می کنم  و در این مدت همیشه تیم ما روی سکو بوده است.

بیشتر بخوانید

راهیابی مس رفسنجان به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)

دکتر محمدحسین متولی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت‌کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد و فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده است.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم فروش قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تامینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده‌اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهای ذکرشده ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)