Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:56:23 GMT

مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۸۵۹

مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در جلسه دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه علیرغم تفکیک اداره راه و شهرسازی به شرق و غرب اما هرکدام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر راه و شهرسازی شرق استان از مشکلاتی نظیر فرسودگی ساختمان محل استقرار، کهنگی تجهیزات و ادوات و کمبود شدید نیروی انسانی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه باقی ماندن برخی پست‌های سازمانی به‌صورت بلا تصدی مشکلاتی را برای مدیران و کارکنان این اداره کل ایجاد کرده است، افزود: مشکل تأمین نیروی انسانی موردنیاز در اداره کل راه و شهرسازی استان باید از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری و رفع شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه منابع اعتباری استان کفاف ساخت اداره جدید شهرسازی شرق استان سمنان را نمی‌دهد، ابراز داشت: اگرچه امور در هر دو اداره به نحو مطلوب ارائه می‌شود اما انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی رفع این مشکلات را در دستور کار قرار دهد.

آشناگر ضمن بیان اینکه می‌بایست طرح‌های با پیشرفت ۶۰ درصد در سطح استان تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: کندی روال اجرای طرح‌های ملی حوزه وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان یکی از انتقادهایی که به وزارت راه وارد است که از آن جمله می‌توان به اجرای پروژه دامغان – معلمان اشاره داشت.

وی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های دولت در استانداری سمنان بخشی از این اراضی به‌عنوان املاک مازاد باید معرفی و بفروش برسد که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز با نظر مساعد در این زمینه اقدام کند.

کد خبر 4990949

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان علیرضا آشناگر وزارت راه و شهرسازی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد