Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:21:33 GMT

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۰۲۹

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

شهردار منطقه ۱۹ تهران با اشاره به افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور در جنوب پایتخت گفت: در این فروشگاه امکان دریافت پسماندهای الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران در مراسم افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک پایتخت اظهارداشت: تولید پسماندهای خشک در کشور را امری اجتناب ناپذیر است و این هایپرمارکت که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده قطعاً اتفاق خوبی برای شهروندان منطقه 19 و مناطق همجوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این هایپر امکان دریافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است، ضمن اینکه به منظور کاهش تولید پلاستیک، اقلام خریداری شده با کیسه‌های پارچه‌ای به شهروندان تحویل می‌شود. 

به گزارش فارس، نخستین هایپرمارکت پسماند خشک کشور جنب پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه 19 که محلی پرتردد است، راه اندازی شده و در آن پسماندهای خشک شهروندان از جمله دورریختنی‌های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی براساس قیمت های مصوب سازمان پسماند شهر تهران خریداری و معادل آن نیز کالاهای مورد نیاز شهروندان از جمله اقلام خوراکی به آن‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ هایپرمارکت پسماند هایپرمارکت پسماند خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران

آیین «افتتاحیه زورخانه ده ونک» شامگاه چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری و شهروندان منطقه سه تهران برگزار شد.

دریافت 37 MB

تصویربردار: احمدرضا زنگنه، محمدحسین روزبهانی / تدوینگر: احمدرضا روزبهانی

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر