Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف از اراضی ملی به ارزش بیش از 240 میلیون ریال در روستای گوری جزیره قشم خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر، بیان کرد: با بررسی و پیگیری گزارش های مردمی قطعه زمینی در روستای گوری به وسعت 120 مترمربع به ارزش بیش از 240 میلیون ریال توسط نیروهای این یگان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای این یگان در راستای وظایف کاری خود، با اخذ دستور کتبی مقام قضایی، با همراهی نماینده مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مامورین دریابانی نسبت به رفع تصرف، تخریب دیوار چینی و اعاده به وضع سابق این قطعه زمین اقدام کردند.

مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه حفاظت از اراضی ملی و دولتی وظیفه همگانی است، افزود: همکاری مردم و ارسال گزارش از تصرفات غیرقانونی صورت گرفته نقش اساسی و بسیار مهمی در حفظ اراضی ملی و دولتی به عنوان ثروت ملی ایفا می کند.

مازندرانی در پایان با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان و حمایت های قانونی صورت گرفته در راستای تسریع روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم مومنی تصرف سازمان منطقه آزاد قشم اراضی ملی و دولتی اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست