Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کشور گفت: حوادث زیادی را در سالهای گذشته پشت سر گذاشته‌ایم که با همت پلیس، آرامش به مردم برگشته است اما مطمئناً دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و بحران برای مردم هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در همایش سراسری رؤسای پلیس فتا استانها و معاونان حوزه مرکزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد پلیس فتا، کارنامه درخشانی در نیروی انتظامی و کشور دارد؛ بحمدالله هر ساله شاهد پیشرفتهای مطلوبی در این مجموعه پلیس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تقویت و تجهیز پلیس فتا از ضروریات است به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده‌اند:" اگر بنده گرفتاری دیگری نداشتم، مسئولیت این امر خطیر را بر عهده می‌گرفتم".

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده است، تصریح کرد: مردم به واسطه کسب و کار و همچنین حوزه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با فضای مجازی در ارتباط هستند و هر روز وابستگی جامعه به این فضا بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در سند چشم‌انداز بیست ساله کشور به آن توجه شده، امنیت فضای سایبری است و اولویت نیروی انتظامی نیز سالم‌سازی این فضا است.

اشتری با بیان اینکه امروز پلیس فتا، یک پلیس پاسخگو و مؤثر در تامین امنیت سایبری شهروندان است، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما به پلیس فتا اعتماد دارند و در تمام زمینه‌ها (راهنمایی گرفتن در امور و حل مشکلات ) به این پلیس مراجعه می‌کنند.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: باید از ظرفیتهای موجود در پیشرفت کارها و حل و فصل امور و جلوگیری از بروز تهدیدات بهره لازم را ببریم و فضای مجازی را برای مردم امن کنیم چرا که آنها از ما توقع دارند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این است که اینترنت ملی را در کشور راه‌اندازی کنیم، گفت: در این زمینه توصیه‌هایی شده است، امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم اینترنت ملی را در کشور راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا ناجا تأکید کرد: ما باید برای رشد و تعالی این مجموعه پلیس از نظر دانش روز و تجهیزات با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی، هر روز شتاب بیشتری داشته باشیم؛ هر چقدر پلیس فتا تقویت شود آثار آن را در امنیت و آرامش مردم و جامعه شاهد خواهیم بود ضمن اینکه در مأموریتهای پلیس نیز تأثیرات مطلوبی خواهد داشت.

اشتری به نقش مؤثر و نظرات کارشناسی و کاربردی مجموعه پلیس در شورای عالی فضای مجازی و اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق به مردم اشاره و عنوان کرد: هر چقدر اطلاع‌رسانی درست به مردم را افزایش دهیم شاهد کاهش جرایم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید به واسطه اطلاع‌رسانی دقیق و ظرفیتهای فنی که در اختیار داریم، فضای مجازی را برای جولان مجرمان ناامن کنیم ضمن اینکه پلیس فتا باید قاطعانه و در چارچوب قانون با افرادی که باعث ناامنی می‌شوند، برخورد کند.

این مقام عالی انتظامی در ادامه به شیوع ویروس کرونا در کشور و شایعه‌سازی توسط برخی سودجویان اشاره کرد و گفت: یک عده افراد سودجو با سوء‌استفاده از شرایط موجود به دنبال تشویش اذهان عمومی بودند اما در این زمینه پلیس ورود پیدا کرد و با شناسایی و برخورد با مجرمان توانست فضای آرام و امنی به مردم و جامعه برگرداند.

وی به حملات سایبری اشاره و عنوان کرد: حوادث زیادی را در سالهای گذشته پشت سر گذاشته‌ایم که با همت پلیس، آرامش به مردم برگشته است اما مطمئناً دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و بحران برای مردم هستند که باید در این رابطه هوشیار باشیم و پلیس فتا باید در این حوزه پیشدستانه عمل کند.

اشتری به اقدامات پلیس فتا درباره رمز پویا (رمز دوم) اشاره کرد و گفت: این امر یکی از اقدامات مطلوب پلیس فتا بوده چرا که به دنبال آن شاهد کاهش 18 درصدی وقوع جرایم و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

رئیس پلیس کشور به ضرورت وجود پلیس فتا در شهرستانها اشاره و تصریح کرد: این امر یکی از خواسته‌های نمایندگان مجلس در شورای اسلامی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی درباره راه‌اندازی دانشکده سایبری در دانشگاه علوم انتظامی، گفت: بنده موافق این موضوع هستم البته باید مورد تأیید ستاد کل نیروی های مسلح نیز  قرار بگیرد؛ اگر نیازمندی ما در حد کافی باشد این دانشگاه را راه‌اندازی می‌کنیم؛ قطعاً راه‌اندازی آن می‌تواند یک پشتوانه علمی برای پلیس فتا در سراسر کشور باشد.

وی افزود: در بحث آینده‌نگری و رصد تحولات باید یک کار علمی صورت بگیرد که در این زمینه می‌توان از ظرفیت پژوهشگاه علوم انتظامی و نهادهای بین‌المللی (با هماهنگی پلیس بین‌الملل) بهره ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی به اهمیت افزایش رضایت‌مندی مردم از مجموعه پلیس و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این رابطه اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع باید به عنوان یک مسئله مهم در دستور کار قرار بگیرد.

اشتری: باید راهکارهای قانونی برای حل مشکلات "کولبران" ارائه شودنیروی انتظامی در موضوع امنیت اخلاقی تنها است/ آمادگی کامل پلیس برای ماه محرم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای پلیس فتا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: "کولبران" مورد حمایت مرزبانی نیروی انتظامی هستند اشتری: باید راهکارهای قانونی برای حل مشکلات "کولبران" ارائه شود سردار اشتری با رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی ناجا: "کولبران" مورد حمایت مرزبانی نیروی انتظامی هستند اشتری: باید راهکارهای قانونی برای حل مشکلات "کولبران" ارائه شود سردار اشتری با رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای پلیس فتا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد ۴ فوت رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونا ۵ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند ۶ نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین ۷ نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مجلس درباره لزوم تشکیل "کمیسیون ویژه جمعیت" ۸ فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته آغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای ۱۰۰۰۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی لبنان|وقوع انفجاری مهیب در اسکله بیروت؛ حداقل ۱۰ کشته و صدها زخمی و خسارت‌های مالی سنگین تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای پلیس فتا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری امام خامنه ای پلیس فتا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری نیروی انتظامی سردار اشتری اطلاع رسانی مجموعه پلیس فضای مجازی راه اندازی حل مشکلات برای مردم رئیس پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر