Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر نمی خواهد برای چهارمین بار متوالی، طعم تلخ حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را بچشد.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در فصل 2019/20، اینتر و ختافه در دیداری که به صورت تک بازی در گلزن کرشن آلمان برگزار می شود، به مصاف هم خواهند رفت.

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور چهارشنبه، 15 مرداد 99 23:30 فلتینس آرنا آنتونی تیلور

بررسی وضعیت دو تیم 

اینتر پس از برداشته شدن قرنطینه، دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد که این باعث شد نتواند با وجود افت مقطعی یوونتوس، قهرمان سری آ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سپس در سه هفته پایانی سه پیروزی متوالی کسب کردند تا عنوان نائب قهرمانی را به دست آورند. ختافه نیز که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را داشت، پس از برداشته شدن قرنطینه نتایج بسیار بدی گرفت و فصل را با رتبه هشتم به پایان برد (فقط یک پیروزی در 11 بازی آخر در لالیگا). 

ختافه در فصل جاری در گروه C لیگ اروپا قرار گرفت که در آن بازل، کراسنودار و ترابزون اسپور نیز حضور داشتند. این تیم پس از نماینده سوئیس در رتبه دوم قرار گرفت و در مرحله یک شانزدهم نهایی به آژاکس برخورد کرد. آنها در اسپانیا ۲-۰ آژاکس را شکست دادند اما با وجود شکست ۲-۱ مقابل نماینده هلند در بازی برگشت، در مجموع با حساب ۳-۲ صعود کردند و حالا باید به مصاف اینتر بروند. 

اینتر نیز پس از قرار گرفتن در رده سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به لیگ اروپا آمد و در مرحله یک شانزدهم نهایی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-1 از سد لودوگورتس عبور کرد و حالا باید به مصاف نماینده اسپانیا برود.

برنده دیدار اینتر-ختافه، روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مسابقه لورکوزن-رنجرز می رود.

غائبین بازی

در لیست اروپایی ختافه نام کندی به دلیل اتمام قرارداد قرضی و در لیست اروپایی اینتر نام های وسینو و آساموا به دلیل مصدومیت دیده نمی شوند.

در  اینتر اگر بارلا، گودین و کاندروا کارت زرد دریافت کنند، آنگاه بازی بعدی این تیم در یک رقابت اروپایی را از دست می دهند در حالی که در ختافه فیصل فجر، نیوم، ماتا و آنخل این وضعیت را دارند.

ترکیب احتمالی

نکات آماری ختافه برای اولین بار قرار است در یک بازی اروپایی به مصاف یک تیم ایتالیایی برود. ختافه برای دومین بار است که در لیگ اروپا حضور دارد. اولین حضور این تیم نیز به فصل 2010/11 باز می گردد که در مرحله گروهی آن، بعد از دورتموند و یانگ بویز، در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند. در زمانی که این رقابت ها با نام جام یوفا شناخته می شد نیز ختافه فقط یک بار و در فصل 2007/08 حضور در آن را تجربه کرد (تا یک چهارم نهایی بالا آمد اما در برابر بایرن مونیخ حذف شد).  اینتر تاکنون در برابر نمایندگان اسپانیا، آمار 9 پیروزی، 9 تساوی و 2 شکست در بازی های خانگی و آمار 3 پیروزی، 2 تساوی و 15 شکست در بازی های بیرون از خانه را از خود ثبت کرده است. اینتر در زمین بی طرف تاکنون دو بار به مصاف نمایندگان اسپانیا رفته است. اولین بار در وین اتریش و در فینال جام باشگاه های اروپای سال 1964 که 3-1 رئال مادرید را شکست داد و دومین بار نیز در موناکو و در سوپرکاپ اروپای سال 2010 که در آن 2-0 مغلوب اتلتیکو مادرید شد. اینتر در سه بار آخری که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رسیده، نتوانسته به دور بعد صعود کند( مقابل تاتنهام در فصل 2012/13، مقابل وولفسبورگ در فصل 2014/15 و مقابل آینتراخت فرانکفورت در فصل 2018/19).  اینتر در تمام سه بازی خود در ورزشگاه فلتینس آرنا که همگی برابر شالکه برگزار شده، در کسب پیروزی ناکام بوده است (2 شکست و یک تساوی). نراتزوری آخرین بار در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2010/11 به این ورزشگاه آمد و 2-1 مغلوب شالکه شد (شکست 7-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت). پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

همچنین بخوانید:

آنتونیو کونته: ختافه حریف سرسختی است؛ باید با تمام توان بازی کنیم تا حسرت نخوریم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک قرار گرفت نهایی لیگ لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به ۲۷۶۵ روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه ۲ بر ۰ شدند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی