Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرادفر، رئیس گروه ارتباطات شرکت توزیع برق البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: اولین و مهم‌ترین مزیت لامپ‌های LED طول عمر بسیار بالای آن‌ها است.

او افزود: لامپ‌های LED طول عمری بین ۵۰ تا ۶۰ هزار ساعت دارند. این مقدار عمر در مقایسه با دیگر لامپ‌های موجود بسیار بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه ارتباطات شرکت توزیع برق البرز گفت: همچنین طول عمر لامپ‌های LED به هیچ وجه به تعداد دفعات روشن و خاموش شدن آن‌ها بستگی ندارد؛ می‌توان لامپ‌های LED را میلیون‌ها بار روشن و خاموش کرد در واقع طول عمر لامپ‌های LED تنها به مدت زمان روشن ماندن آن‌ها بستگی دارد.

او افزود: لامپ‌های LED به محض رسیدن جریان برق روشن می‌شوند، ولی لامپ‌های متال هالید زمانی بالغ بر ۵ دقیقه لازم دارند تا به حداکثر میزان نور خود برسند به عبارت دیگر لامپ‌های LED پانزده میلیون بار سریع‌تر روشن می‌شوند.

انتهای پیام/د. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق لامپ ال ای دی لامپ های LED طول عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن اساسی و اصولی لامپ LED در خانه (فیلم) روشی متفاوت برای تعمیر کردن لامپ LED با فویل آلومینیومی (فیلم) سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا