Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۱۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای رسته های شغلی آسیب دیده از کرونا در استان تخصیص یافته است.

محمد رضا آمیان در گفت وگو با ایسنا افزود: ۱۲۰۳میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت وسهل کرونایی به استان تخصیص یافته که براساس ۱۴رسته شغلی و زیر مجموعه ۷۲۰ شغل، افراد شناسایی و  تسهیلات به متقاضیان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در زمان تعطیلی کارخانه ها و اصناف به دلیل شیوع کرونا عده ای از کارگران و کارفرمایان متضرر شده و کسب وکارهایشان دچار زیان شده است، اظهار کرد: در آذربایجان غربی بیش از ۴۷هزار نفر مشمول بیمه ای کارگران، کارفرمایی و خویش فرمایی برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند که بعداز پایش و استخراج اطلاعات از طریق تامین اجتماعی به افراد مشمول تسهیلات پرداخت می شود.


آمیان با تاکید بر اینکه تسهیلات کرونایی با سود۱۲درصد وباز پرداخت ۲۴ ماهه است، یاد آور شد: افراد مشمول می توانند از ۶ تا ۱۶میلیون تومان تسهیلات کرونایی دریافت کنند.


سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲۵هزار نفر در استان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ثبت نام ‌کرده اند که بعد از کار کارشناسی ۱۲ هزار نفر دارای شرایط دریافت بیمه بیکاری بودند که به مرور این مقرری را دریافت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تسهیلات کرونایی تسهیلات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت