Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نتایج یک نظرسنجی از بیمه‌گران نشان داد بخش حمل و نقل هوایی با بیشترین ریسک کسری ناشی از شیوع کرونا مواجه است.

نتایج این نظرسنجی توسط شرکت بیمه گالاگر منتشر شده است. این نظرسنجی در میان کارفرمایان در ماه های ژوئن و جولای نشان داد، تاکنون تنها 29 درصد بیمه گذاران ریسک اعتباری و سیاسی، درخواست‌ها را مستقیما در ارتباط با این ویروس دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ها یا وام دهندگان بیمه اعتبار می‌خرند تا عدم پرداخت کالاها یا خدمات را پوشش دهند.

متیو سولی، مدیرعامل اعتبار ساختاری و خطرات سیاسی در گالگر گفت درخواست های بیمه اعتباری مرتبط با کرونا احتمالا در اواخر امسال یا اوایل سال آینده افزایش می‌یابد زیرا کسب و کارها برای جلوگیری از کسری با چالش مواجه می‌شوند.

هوانوردی، نفت و انرژی و گردشگری، سه بخشی هستند که در پورتفولیوهای خود، بیمه‌گران را بیش از هر چیزی مدنظر دارند.

شرکت‌های هواپیمایی ورجین استرالیا،ایر موریشوس،اویانکا در میان ایرلاین‌هایی هستند که در چند ماه گذشته، فعالیت‌های خود را کاهش داده و هواپیماهایشان به علت قرنطینه زمین‌گیر شده اند.

بیمه گران همچنین در مورد دولت هایی که بازپرداخت ندارند، نگرانند و زامبیا را در بالاترین ریسک می‌بینند.

در بازار بیمه ریسک سیاسی که می تواند موضوعاتی از سلب مالکیت تا جنگ را پوشش دهد، آرژانتین با بیشترین نگرانی مواجه است.

نظرسنجی 76 کارفرمایان از 46 شرکت بازار بورس لویدز لندن در فاصله 24ژوئن تا 9 جولای انجام شده است.

پربیننده ترین قیمت مسکن در سعادت‌آباد تهران/ توقف یک ماهه معاملات در برخی مناطق! ثبت نام اینترنتی وام اجاره از امروز آغاز می‌شود بساز و بفروش‌های مسکن باید مالیات بدهند/ رشد ۳۰درصدی درآمدهای مالیاتی در ۴ماهه امسال جزئیات طرح اعطای تسهیلات بانکی به مستأجران/ نرخ سود تسهیلات کمک ودیعه مسکن ۱۳درصد است کیسه خواب به صرفه‌تر است یا خرید مسکن!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیوع کرونا هوانوردی حمل و نقل هوایی شرکت بیمه صنعت هوانوردی نفت و انرژی شیوع کرونا اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است

رحمت الله  اکرمی رئیس سازمان خزانه داری کل کشور در مراسم آیین رونمایی از برات الکترونیکی  با  بیان اینکه  ادر تامین سرمایه در گردش  و در تخصیص کارآمد و کارهای تامین وتولید  باید درست عمل کنیم تا شاهد رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی در کشور باشیم گفت : راه اندازی  برات الکترونیکی   توجه به مدیریت ریسک است چراکه دائما در حال رصد بوده و زمینه ساز حذف  نقش های  واسط  می شود و تماس حلقه های ریسک را کاهش می دهد.

 اکرمی بیان کرد: در روش سنتی بنگاه های  اقتصادی خود جداگانه اقدام به  تسهیلات می کردند اما در روش جدید تمامی بانک ها  یکپارچه  و در قالب روش سنتی و روش جدید فعالیت می‌کنند.

رئیس خزانه داری کل کشور افزود: زمانی که یک خزانه داری برات توزیع می‌کند به معنای  آن است هیچ ریسکی وجودندارد. و در  بهمن ماه سال  ۱۴۰۰ که بحث سفته وبرات را رونمایی کرده بودیم هدف ما با بانک مرکزی  آن است که بتوانیم کارآمد در بحث تولید باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!