Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح «تبرکات علوی» همزمان با دهه ولایت در استان خبر داد و گفت: در آستانه عید غدیر، برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع 5 هزار بسته غذایی بین افراد کم‌برخوردار انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلاش برای رفع محرومیت ‌مستمندان در راستای اجرای امینانه نیت واقف یکی از وظایف اوقاف به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: در همین راستا از محل عواید موقوفات طرح «تبرکات علوی» همزمان با دهه ولایت در سراسر مازندران اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات شاخص پیشوای مومنان و صاحب غدیر، امام علی (علیه‌السلام) رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، تاکید کرد: جامعه اسلامی باید در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند و همه ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره‌گیری کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بقاع متبرکه به‌عنوان پرچمداران فرهنگ و زمینه‌سازان جامعه اسلامی برآنند تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مومنین و خیرین، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق پیرامونی خود بزدایند و در این راستا با محوریت طرح افق بسته‌های کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
حیدری با اشاره به فضیلت عهده‌دار شدن مخارج زندگی مومنین و مخصوصا نیازمندان در عید غدیر، گفت: در این برنامه با مشارکت خوب خیران و محوریت مراکز افق بقاع متبرکه استان، برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار انجام گرفته که با توجه به روحیه جهادی و همت بلند همکارانمان، امیدواریم همچون گذشته بیش از این میزان محقق شود.
وی با بیان اینکه در روز عید غدیر اطعام موضوعیت داشته و از پاداش فراوانی برخوردار است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای طبخ غذای گرم و توزیع در مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان‌ انجام شده و ان‌شاءالله در این روز بتوانیم سفره‌ای درخور این عید بزرگ فراهم و نیازمندان که بندگان محبوب خداوند هستند، بتوانند از این مائده آسمانی متنعم شوند.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران وقف اوقاف و امور خیریه بسته های غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود