Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:13:02 GMT

«کوسه»؛ ۱۴۰۰ می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۹۹۹

«کوسه»؛ ۱۴۰۰ می‌آید

فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی یکی از فیلم‌هایی بود که در دوران کرونا ساخته شد.

پیش تولید این فیلم از ۱۵ بهمن و در سکوت خبری آغاز شد و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین کلید بخورد، با شیوع کرونا به تعویق افتاد اما تیر و مرداد ۹۹ به تولید رسید. سیدمحمد احمدی تهیه‌کننده فیلم کوسه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا و درباره قصه و شرایط تولید این فیلم بیان کرد: این فیلم یک کمدی است که در دو زمان روایت می‌شود؛ زمان گذشته که قبل از انقلاب است و زمان آینده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شخصیت اصلی داریم که با توجه به تغییر فضا و پیروزی انقلاب تغییراتی کرده‌اند.

احمدی در توضیح علت حضور در این پروژۀ سینمایی عنوان کرد: با توجه به آشنایی با عطشانی همچنین به دلیل این که فیلم‌نامه را دوست داشتم، قبول کردم که این کار را انجام بدهیم و با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت (کرونا و ...) توانستیم بازیگران را انتخاب کنیم و امیدوارم فیلم فروش خوبی داشته باشد.

وی در مورد سرمایه‌گذاران این فیلم گفت: دو سرمایه‌گذار داریم که یکی بیمه تجارت نو است و دیگری یکی از دوستانی که یک شرکت بازرگانی دارد.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا تقابل فضای قبل و بعد از انقلاب و انتخاب سوژۀ خوانندگی برای داستان فیلم، تکراری نیست، تاکید کرد: نه فضا بسیار متفاوت است و اگر ذهنیت فیلم سینمایی مطرب و امثال آن را دارید، باید بگویم این فیلم اصلاً در آن فضاها نیست و این‌که به نظرم کار خوبی در خواهد آمد.

سعی کردیم که تمامی پروتکل‌های ایام کرونا را رعایت کنیم؛ بر این اساس در ورودی ضدعفونی و دستگاه گذاشتیم، ضمن این که دکتر مقیم داشتیم که اکسیژن و فشار و تب را می‌گرفت و از عوامل هر ۲۰ روز یک بار آزمایش می‌گرفتیم؛ سعی کردیم تمام موارد را رعایت کنیم و فکر می‌کنم در این کار موفق هم بوده‌ایم.کوسه دومین کار من به‌عنوان تهیه‌کننده است و قبلاً سه، چهار کار را سرمایه‌گذاری کرده بودم و کم‌کم تصمیم گرفتم شخصاً تهیه‌کنندگی کار انجام دهم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی کوسه در انتها و در اشاره به تاریخ اکران این فیلم تصریح کرد: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، تصمیم گرفته‌ایم این فیلم را در سال ۱۴۰۰ اکران کنیم. زیرا فیلم‌هایی که اکنون نمایش داد شده‌اند، پاسخگوی انتظارات نبوده‌اند. قطعاً با توجه مواردی که گفته می‌شود، این بیماری تمام خواهد شد.

مهدی هاشمی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا کامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) و آسیا تاشکین (بازیگر اهل کشور ترکیه) مجموعه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: مرتضی رحیمی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، صدابردار: محمد شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی،مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مدیر تبلیغات: سید محمدصادق لواسانی، تیم تبلیغات: شراره داودی، مهسا مرزبان، عکاس و کارگردان فیلم پشت صحنه: بابک برزویه، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، حامی مالی: بیمه تجارت نو، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

برچسب‌ها کرونا علی عطشانی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری سینما فیلم اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا علی عطشانی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری سینما فیلم اکران فیلم کرونا علی عطشانی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری سینما فیلم اکران فیلم علی عطشانی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد

ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲