Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@02:26:46 GMT

حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه سنایی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۱۷۴

بامداد امروز حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه سال ۱۳۹۶ پاسدار شهید شاه سنایی را به ضرب گلوله به قتل رساند، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، بامداد امروز حکم قصاص مصطفی صالحی که در جریان اغتشاشات دی ماه سال ۱۳۹۶ پاسدار شهید شاه سنایی را به ضرب گلوله به قتل رساند، به تقاضای اولیای دم به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حکم پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان و تأیید دیوانعالی کشور و طی سایر تشریفات قانونی صبح امروز اجرا شد.   به گزارش خبرگزاری میزان، این فرد طی دو مرحله در اغتشاشات سال ۹۶ به عنوان یکی از کارگردانان حضور داشته و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرده که در نتیجه آن، شهید سجاد شاه سنایی که به منظور برقراری نظم و امنیت در محل حضور داشته به شهادت رسیده و ۶ نفر دیگر نیز مصدوم و مجروح شدند. برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگستری ، اغتشاشات ، شهید سنایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قوه قضائیه دادگستری اغتشاشات شهید سنایی شاه سنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت