Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:49:30 GMT

کشته و زخمی شدن ۵ نفر در تیراندازی لس آنجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۷۷۳

کشته و زخمی شدن ۵ نفر در تیراندازی لس آنجلس

تیراندازی در یک مهمانی در لس آنجس منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ۴ نفر دیگر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان؛ پلیس لس آنجلس سه شنبه اعلام کرد: در حادثه تیراندازی در یک مهمانی یک زن 35 ساله کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تصاویر منتشر شده از این مهمانی نشان می دهد، بیش از 100 نفر در آن حضور داشته‌اند و اکثر آنها ماسک نپوشیده و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش خشونت‌ها در آمریکا/ آمار هفت‌ماهه تیراندازی در نیویورک از کل سال 2019 پیشی گرفتتیراندازی در رستورانی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت

 

برگزاری این مهمانی در شرایطی است که مقام های ایالت لس آنجلس برگزاری تجمع های بزرگ در خانه های خصوصی را به خاطر شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام کرده‌اند.

مقام های اداره پلیس لس آنجلس اعلام کردند: همسایگان نسبت به سر و صدای زیاد این مهمانی و خودروهای پارک شده در اطراف این خانه که موجب مسدود شدن راه شده، شکایت کرده بودند.

ماموران پلیس در نخستین مراجعه خود به این خانه، مشکل مربوط به سر و صدای زیاد و ازدحام خودروها را حل و فصل کرده است. ولی ماموران پلیس مجددا پس از اعلام گزارشی مبنی بر تیراندازی، مجبور به حضور مجدد در این محل شدند.

قربانیان این تیراندازی هنوز از سوی پلیس شناسایی نشده‌اند و انگیزه اصلی این تیراندازی نیز هنوز معلوم نیست. پلیس هنوز هیچ فرد مظنونی را بازداشت نکرده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... افزایش خشونت‌ها در آمریکا/ آمار هفت‌ماهه تیراندازی در نیویورک از کل سال ۲۰۱۹ پیشی گرفت تیراندازی در رستورانی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش خشونت‌ها در آمریکا/ آمار هفت‌ماهه تیراندازی در نیویورک از کل سال ۲۰۱۹ پیشی گرفت تیراندازی در رستورانی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۲ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۳ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۴ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۵ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۶ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۷ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۸ واکنش ترامپ به انفجار بیروت مهمترین اخبار بین الملل لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت آمریکا پیش نویس قطعنامه جدیدی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ارائه کرد مهمترین اخبار تسنیم پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلفات انفجار انفجار بیروت آخرین آمار بین الملل لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۴۰ نفر در کنیا بر اثر انفجار سد کشته شدند و تعداد تلفات سیل ویرانگر را به بیش از ۱۲۰ نفر رساند.

تلفات روز دوشنبه در منطقه مای ماهیو گزارش شد، جایی که انفجار سد بر تلفات ناشی از سیل‌های ناگهانی افزود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس