Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:02:05 GMT

اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۴۵۱

اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی مهاباد روز چهارشنبه از دستگیری یک کیف قاپ حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ برزو تجاری بیان کرد: در پی دریافت گزارش کیف‌قاپی در سطح مهاباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تیم ویژه آگاهی با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم که از افراد با سابقه کیفری است، در بازجویی های اولیه و با مشاهده ادله و اسناد پلیسی، به ۶ فقره کیف قاپی و سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از کشف یک کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و  گفت: ماموران انتظامی در راستای گشت و کنترل مبادی ورود و خروج شهری به یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر سه راهی دارلک در حال حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

سرهنگ تجاری ادامه داد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن، یک کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو و یک نفر همراه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

کشف دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز سردشت

فرمانده انتظامی سردشت از کشف محموله‌ قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران هنگ مرزی سردشت طی عملیاتی منسجم توانستند، با غافلگیری قاچاقچیان از ورود محموله داروی قاچاق و تجهیزات پزشکی به کشور جلوگیری کنند.

سرهنگ موسی بهاری با بیان اینکه متهمان محموله تحت تعقیب را رها و از صحنه متواری شدند، ادامه داد: در این عملیات مرزبانان موفق شدند مقادیری اقلام قاچاق شامل ۳۹۹ عدد دستگاه اکسیژن سنج انگشتی و ۲۳۹ هزار و ۹۵۶ قلم انواع دارو را از قاچاقچیان کشف کنند.

سرهنگ بهاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

سردشت و مهاباد از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی انتظامی مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق