Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تماس تلفنی با همتای لبنانی، حادثه انفجار در بندر بیروت را تسلیت گفت و با مردم و مجلس نمایندگان لبنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در گفت و گوی تلفنی با یاسین جابر، رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان لبنان, فاجعه دردناک انفجار در بندر بیروت را به مجلس لبنان, مردم مقاوم و سرافراز این کشور و حکومت لبنان تسلیت گفت و ابراز همبستگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالنوری ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان از خداوند متعال رحمت واسعه برای قربانیان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحین و صبر و سلامتی برای خانواده‌های قربانیان را مسئلت نمود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و حکومت لبنان، آمادگی مجلس و کمیسیون امنیت ملی را برای کمک به لبنان و مساعدت در درمان مجروحین اعلام کرد.

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس لبنان در این تماس تلفنی، با تاکید بر روابط برادرانه و تاریخی بین ایران و لبنان، از ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تقدیر و تشکر کرد.

یاسین جابر در ادامه ضمن تقدیر از این تماس تلفنی و ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر بوده و در این مصیبت کنار مردم لبنان ایستاده است.

کد خبر 437363

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس لبنان انفجار لبنان بیروت انفجار بیروت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس کمیسیون امنیت ملی ابراز همدردی تماس تلفنی خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس