Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین خوش‌اقبال روز چهارشنبه در جریان بازدید از قطعه دوم راه‌آهن همدان - سنندج اظهار داشت: اکنون همه از هر جریان و فکر و عقیده‌ای باید در کنار هم باشیم و برای توسعه استان و خدمت بهتر به مردم صادقانه کار کنیم.

وی با بیان اینکه با مشکلات زیادی در زمینه بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور مواجه هستیم، اضافه کرد: استان کردستان نیز با توجه به شرایط خاصی که دارد، دارای مشکلاتی بوده اما هدفمان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامی است که قرار است امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: چاره‌ای جز اجرای پروژه‌ها در شرایط حاکم نیست و دستگاه‌های مختلف باید تمام همت خود را به کار گرفته تا بتوانیم امسال پروژه‌های اولویت‌دار را به بهره‌برداری برسانیم که به طور قطع رضایت مردم را نیز به دنبال دارد، ضمن اینکه بزرگترین تونل غرب کشور امسال در مریوان به بهره‌برداری خواهد رسید که مردم از برکات آن در آینده بهره‌مند خواهند شد.

خوش‌اقبال با بیان اینکه اکنون در شرایط سختی قرار داشته و در ۲ جبهه با تحریم‌ها و ویروس کرونا درگیر هستیم، گفت: در حالیکه هیچ کشوری حاضر به ارسال ماسک و لوازم بهداشتی به ایران نبود، با توانمندی و تکیه بر دانشمندان ایرانی توانستیم کارها را برای مقابله با کرونا با موفقیت پیش ببریم.

اجرای پروژه‌های عمرانی در کردستان مایه دلگرمی است
رییس خانه احزاب کردستان هم پروژه‌های در دست اجرای استان به ویژه راه آهن همدان - سنندج را مایه دلگرمی مردم دانست و گفت: تلاش دولت و دستگاه‌های مسوول در این پروژه‌ها قابل تقدیر است اما همچنان باید با جدیت برای مردم این استان گام برداشت.

فریدون محمدی بر لزوم تلاش مضاعف و همت همه‌جانبه برای توسعه کردستان تاکید کرد و افزود: این استان در سال‌های گذشته به ویژه به دلیل جنگ تحمیلی دچار عقب‌ماندگی‌های زیادی شده و توسعه منطقه نیازمند تعامل و جدیت در خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: در بحث بودجه‌های عمرانی نیز باید تلاش‌های بیشتر برای جذب اعتبارات انجام و زیرساخت‌های استان تقویت شود تا بتوانیم تا حدودی به استان‌های توسعه یافته نزدیکتر شویم.

عضو خانه احزاب کردستان نیز با بیان اینکه خدمات دولت باید به اطلاع مردم برسد، اظهار داشت: مردم از بسیاری پروژه‌ها و اقدامات انجام شده در استان اطلاع ندارند، پس در شرایط کنونی اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع می‌تواند امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

عباس حسین‌پناهی از بکارگیری مدیران ناکارآمد در برخی مدیریت‌ها انتقاد کرد و افزود: به برکت نظام و رهبری توانمند، کم و کسری وجود ندارد اگر مشکلی هم هست به دلیل ناکارآمدی برخی مدیران ناکارآمد است.

برچسب‌ها کردستان استانداری کردستان خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان استانداری کردستان خانه احزاب ایران کردستان استانداری کردستان خانه احزاب ایران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است