Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ۱۲ طرح ضدآمریکایی در این کمیسیون خبر داد و گفت: قصد داریم هزینه‌های هرگونه اقدام آمریکا علیه ایران را برای این کشور افزایش دهیم.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری روز چهارشنبه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، اظهار کرد: مجلس یازدهم دارای روحیه جهادی و ضداستکباری بوده و زمینه‌های مساعدی برای اقدامات لازم علیه آمریکا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از لحاظ تخصص، توانمندی و انگیزه در کار جهادی نسبت به مجالس سابق، در سطح بهتری قرار دارد و با توجه به وجود برخی باورهای اعتقادی در این کمیسیون، می‌توان به آینده آن امیدوار بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ۱۲ طرح مهم ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: این طرح‌ها به تدریج در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد تا بتواند اتفاقات جدیدی در احیای منافع ملی و افزایش هزینه برای آمریکایی‌ها در صورت ضربه‌زدن به منافع کشور را رقم بزند و خسارات کشور را جبران کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: همچنین طرح دوفوریتی توقف اجرای پروتکل الحاقی در دستور کار هیئت رئیسه مجلس است و به زودی در دستور کار صحن قرار می‌گیرد.

کد خبر 437378

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمریکا ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند