Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان هلیلان گفت: اشتغال و رفع مشکل بیکاری مهم ترین مشکل شهرستان هلیلان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «سعید شهبازی» در  اولین نشست شورای اشتغال شهرستان هلیلان اظهار کرد: خوشبختانه در هلیلان طرح های خوبی در دست اجرا است به نحوی که امروز هلیلان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است که این اتفاق مهم  توجه ویژه مسئولین به این شهرستان محروم را می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان، افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد. 

 

 فرماندار هلیلان در ادامه با اشاره به اهمیت ونقش دستگاه های اجرایی  در توسعه شهرستان گفت: با توجه به نیاز شهرستان هلیلان به توسعه، نقش این ادارات به خصوص بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت وتاثیر گذاری آنها بر روی توسعه شهرستان بویژه بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و مشاغل زود بازده و... بسیار زیاد می باشد.

 

وی بیان کرد: توسعه شهرستان بدون همکاری وتعامل این نهادها امکانپذیر نیست. 

 

شهبازی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه  اشتغال روستایی در روستاهای شهرستان، افزود: توسعه اشتغال روستایی یکی از مهم ترین راه حل های رفع مشکل اشتغال در شهرستان است.

 

مشاور استاندار ایلام در حوزه محرومیت زدایی در ادامه این جلسه اشتغال گریزی را یکی از مشکلات شهرستان نوپای هلیلان دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر در آینده نزدیک شاهد خدمات بسیار خوبی به مردم شریف این شهرستان باشیم.

 

ضیاء رضایی در ادامه خواستار همکاری و تلاش هر چه بیشتر دستگاه های اجرايي در زمينه ايجاد فرصت هاي شغلي جديد در اين شهرستان شد و بر شناسايي ظرفيت ها و ايجاد زمينه مناسب براي مشاغل بومي تاکيد کرد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه بیکاری نرخ بیکاری بیکاری شهرستان هلیلان رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن صنفی پتروشیمی‌ها در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: در شرایط خاص شرکور که ما در جنگ اقتصادی هستیم حرکت روبه جلو جای شکر گذاری دارد.

وی ادامه داد: ما در نعمت خدادادی منابع طبیعی را داریم و شکر این نعمت ایجاب می‌کند که از این منابع خوب استفاده کنیم و استفاده از این منابع هیدروکربنیک ایجاد ارزش افزوده از آنهاست. علارقم جنگ اقتصادی وزارت نفت کار‌های بزرگی انجام داده است. در صنعت پتروشیمی نیز این توان وجود دارد و تعداد زیادی از آنها بدون وجود کمک خارجی موفق به انجام کار‌های فنی و توسعه‌ای شده است.

مهدوی تاکید کرد: ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بخش بالادستی نفت از کار‌های بزرگ وزارت نفت بود. برای رفع مشکل ناترازی گاز جز سرمایه گذاری برای توسعه میادین گازی و صرفه جویی راهی نبود و برای هر دو قسمت پتروشیمی‌ها اعلام آمادگی کردند. این تفاهم برای توسعه اقتصاد ملی بسیار مهم است و قطعا باعث پیشرفت خواهد شد شعار سال جهش تولید است و این امر الزامات دارد و از مهمترین آنها به ایجاد فضای کسب و کار می‌توان اشاده کرد. بخش خصوصی باید وارد کار شود چرا که خودش نیازمند این کار است و باعث رشد کشور نیز خواهد شد.  

وی ادامه داد: مبادا قرارداد‌ها طوری شود که فردا شورای استان‌ها دستورات خارج از عرفی را برای تغییر روند قرارداد‌ها صادر کنند و از وزیر محترم برای مراقبت از این امر تقاضا دارم. پتروشیمی صنعت پیشران کشور و مزیت کشور است و باید از آن‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • اشتغال حدود ۲۰۰ خانوار در قم به کار پرورش شتر
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند