Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان مسجد فاطمه الزهرا ریگان با خدمات مومنانه متعدد در تدارک برگزاری عید غدیر خم است.

علی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تدارک بچه‌های مسجد فاطمه الزهرا  ریگان برای دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تجمعات در روز عید غدیر خم برنامه های مختلفی پیش بینی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان ریگان از برگزاری مسابقه‌ خطبه غدیر و روایت خوانی غدیر؛ اطعام فقرا، توزیع بسته‌های معیشتی؛ توزیع 250 وعده غذای گرم بین نیازمندان و مستمندان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

 



وی با بیان اینکه کمک های مومنانه از سوی فعالان کانون بیت الاحزان  به 100 نیازمند اعطا می شود؛ مسابقات مجازی و برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با توزیع ماسک بین افراد را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده اعلام کرد.

 


 
ابراهیم پوراز برگزاری مسابقه فرهنگی خطبه غدیر در فضای مجازی هم خبر داد و اظهارداشت: این مسابقه که از شب میلاد امام هادی علیه السلام آغاز شده به صورت روزانه برگزار می شود و برای برگزیدگان جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.
 

 



وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و ادامه داد: به منظور کمک رسانی به محرومین و نیازمندان هم تعدادی سبد ارزاق در دو مرحله توزیع شده به طوری که برای 100خانوار نیازمند در هر بسته به ارزش 300 هزار تومان و در مرحله دوم 400 بسته به ارزش هر یک 350 هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

 



ابراهیم پور افزود: پخش ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد خانه در محدوده مسجد انجام و به هر خانه دو عدد ماسک، دو دستکش و یک عدد الکل داده شد.
 

 


وی با اشاره به اینکه با تعدادی از آرایشگاه های مردانه، نانوایی ها و بستنی فروشی برای ارائه رایگان خدمات به میمنت عید غدیر خم هماهنگی شده که هزینه ها توسط بچه های مسجد پرداخت خواهد شد؛ گفت: علاوه بر اینها، به منظور توجه به تاکیدات رهبری توسط بچه های کانون بیت الاحزان مسجد فاطمه الزهرا در روز عید قربان گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات مومنانه علی ابراهیم پور شهرستان ریگان عید غدیر خم بیت الاحزان عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد