Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:06:29 GMT

وبینار همبستگی با مردم کشمیر در تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۱۲۶

وبینار همبستگی با مردم کشمیر در تهران برگزار شد

سفارت پاکستان در تهران ضمن برگزاری ویبناری به بررسی وضعیت کشمیر و مردم این منطقه طی یکسال اخیر پرداخت - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم؛  سفارت جمهوری اسلامی پاکستان در تهران وبیناری پیرامون آخرین وضعیت کشمیر اشغالی برگزار کرد.

در این برنامه اقدام غیرقانونی دولت هند در لغو خود مختاری جامو و کشمیر وهمچنین محاصره نظامی مردم و مسلمانان ساکن منطقه مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام های رییس جمهور، نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت کنندگان در این برنامه از جمله استادان ایرانی، دانشگاهیان،  شخصیت های رسانه ای، اتباع و و دانشجویان پاکستانی و ایرانی قرائت گردید.

«رحیم حیات قریشی» سفیر پاکستان در تهران طی سخنانی با تاکید بر نقض جدی حقوق بشر در جامو و کشمیر اشغالی هند اعلام داشت که استفاده وحشیانه از قدرت و محاصره  کشمیر در سرکوبی مبارزات مردم کشمیر در دستیابی به حق خودمختاری خود ناکام مانده است.

سفیر پاکستان همچنین گفت: پاکستان موضوع کشمیر را در مجامع جهانی مطرح و مردم را نسبت به اقدامات دولت افراط گرایانه مودی در منطقه کشمیر حساس نموده است.

وی تصریح کرد: دولت هند با لغو ماده های370 و 35 ای سعی در اجرای نقشه های خود دارد که هدف آن تبدیل اکثریت مسلمان به اقلیت در منطقه جامو و کشمیر اشغالی هند میباشد.

وی افزود: علیرغم درخواست های دبیرکل سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر ، دولت هند همچنان به محاصره غیرقانونی و نقض حقوق بشر ادامه می دهد. کشمیر به بزرگترین زندان جهان تبدیل شده است و  محاصره مداوم نظامی، زندگی در کشمیر را فلج کرده است.

سفیر پاکستان تأکید کرد که پاکستان به حمایت از کشمیری ها در دستیابی به حق خود مختاری خود ادامه خواهد داد. ایشان همچنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دولت و مردم ایران در حمایت از مسلمانان کشمیر و محکوم کردن خشونت های اخیر دولت هند بر جامو و کشمیر اشغالی قدردانی نمودند.

برگزاری برنامه همبستگی با مردم کشمیر در کنسولگری پاکستان در مشهد +تصاویرحزب کشمیری روز لغو خودمختاری این منطقه را روز قتل دموکراسی توصیف کردمصاحبه| نماینده کشمیر در شورای حقوق بشر سازمان ملل: مردم مسلمان کشمیر اشغال سرزمینشان را نمی‌پذیرندعملکرد رسانه ها و دستگاههای مربوطه درباره وقایع کشمیر قابل دفاع نیستدرخواست پاکستان از شورای امنیت برای تشکیل جلسه ویژه با موضوع کشمیر

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" اخبار "پاکستان" کشمیر بیشتر بخوانید... برگزاری برنامه همبستگی با مردم کشمیر در کنسولگری پاکستان در مشهد +تصاویر حزب کشمیری روز لغو خودمختاری این منطقه را روز قتل دموکراسی توصیف کرد مصاحبه| نماینده کشمیر در شورای حقوق بشر سازمان ملل: مردم مسلمان کشمیر اشغال سرزمینشان را نمی‌پذیرند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری برنامه همبستگی با مردم کشمیر در کنسولگری پاکستان در مشهد +تصاویر حزب کشمیری روز لغو خودمختاری این منطقه را روز قتل دموکراسی توصیف کرد مصاحبه| نماینده کشمیر در شورای حقوق بشر سازمان ملل: مردم مسلمان کشمیر اشغال سرزمینشان را نمی‌پذیرند واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" اخبار "پاکستان" کشمیر پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان ۳ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۴ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| الاخبار: بهره‌برداری سیاسی عربستان و آمریکا از مصیبت لبنانی‌ها ۶ پاسخ کوبنده شهروند لبنانی به خبرنگار شبکه فتنه‌گر سعودی+ فیلم ۷ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۸ لبنان| تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بیروت/ شمار کشته‌ها به ۱۰۰ نفر رسید مهمترین اخبار بین الملل اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: انفجار بیروت بخشی از یک رخداد مهم و سرنوشت ساز در صحنه سیاسی لبنان است گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|جستجو برای یافتن مفقودین حادثه ادامه دارد/ کمک‌های دارویی ایران برای مردم لبنان گفت‌وگو| زارعی: انفجار بیروت داری پیامدهای سیاسی است عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار پاکستان کشمیر اخبار هند اخبار پاکستان کشمیر همبستگی با مردم کشمیر انفجار بیروت کشمیر اشغالی جامو و کشمیر سازمان ملل حقوق بشر دولت هند لغو خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از کارگران جهان خواست تا هفته پیش رو را به همبستگی با کارگران فلسطینی اختصاص دهند و در روز جهانی کارگر در برابر ظلم و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حقوق مشروع آنها صدای خود را بلند کنند. 

حماس در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر کرد، افزود: به مناسبت روز جهانی کارگر که مصادف با اول ماه مه است، همه جنبش‌ها و اتحادیه‌های کارگری را به مشارکت در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین و نوار غزه» از طریق برپایی تظاهرات و راهپیمایی در پایتخت ها و شهرهای جهان به منظور حمایت از حقوق کارگران فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین های اشغالی و مخالفت با هر گونه جنایت و ظلمی که در نتیجه اشغالگری صهیونیست‌ها به آنها شده است، فرا می خوانیم.

حماس افزود: ما همچنین به طور خاص از اتحادیه های حمل و نقل و کارگران بنادر درخواست می کنیم که با شرکت‌های کشتیرانی رژیم صهیونیستی همکاری نکنند و هرگونه اشکال تحریم‌ رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی که بیش از شش ماه است علیه مردم فلسطین در نوار غزه دست به جنایات نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی می‌زند را شدت بخشند.

حماس همچنین از تمامی تشکل‌های صنفی جهان خواست که در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین» مشارکت فعال داشته باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد