Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله کارگاه‌های آموزشی آنلاین نشاط و شادکامی از سوی مرکز مشاوره دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلسله کارگاه‌های آموزشی آنلاین نشاط و شادکامی از سوی مرکز مشاوره دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت www.lms.uk.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است که جلسه اول این کارگاه در هفته جاری با موضوع نیاز به نشاط و شادکامی صورت گرفته و جلسات بعدی در هفته‌های پیش رو انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید باهنر کرمان کارگاه آموزشی مشاوره آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها