Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@20:00:36 GMT

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۴۵۱۰

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در زمینۀ «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران» را نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی‎غلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. «تندیس زرین رهبری دیجیتال» نیز به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل من» دریافت کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از 22 میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن «در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است.»

مهندس باقر صمدی افزود: با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل‌من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی‌سازی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران، تصریح کرد: انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش‌های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات 5G و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن‌ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، در همین راستا انجام شده است.

وی همچنین دربارۀ چشم‌انداز و برنامه‌های آتی ایرانسل اظهار داشت: «ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا از طریق شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها و ارائۀ انواع APIها گام برداشته‌ایم.»

چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت‌ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و… و با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این سازمان‌ها اعلام شده است.

سه دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشمگیر ۳۵ سازمان معتبر و صاحب‌نام ایران، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.

۲۱۲۱

کد خبر 1418503

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایرانسل دیجیتال ایران تحول دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور نسل های نوین شبکه ارتباطات سیار ایران پس از انجام موفق «نخستین جراحی رباتیک از راه دور ایران بر روی موجود زنده» از طریق شبکه ارتباطی خود، دامنه سرمایه گذاری های خود در حوزه بهداشت و سلامت را گسترش داد.

همراه اول همزمان با هفته سلامت 1403، برای نخستین بار در کشور از طرح «استندهای دیجیتال پایش سلامت» خود رونمایی و برای اجرای آزمایشی تعدادی از آنها را در مراکز بهداشت شهر تهران نصب کرد.

این استندها که در حال حاضر در پنج نقطه تهران شامل محل ساختمان معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه نصب شده اند، مجهز به ابزارهای دیجیتالی برای پایش و سنجش داده های «فشار خون»، «نوار قلب»، «ضربان قلب»، «آهنگ ریه»، «قند خون»، «دمای بدن»، «اکسیژن خون»، «وزن»، «شاخص توده بدنی» و «آنالیز بدن» هستند.

برنامه «پایش هوشمند سلامت» افراد را قادر می سازد تا به طور منظم علائم حیاتی و معیارهای سلامت خود را به روشی راحت و در دسترس بررسی کنند تا ضمن تشخیص مشکلات بالقوه مرتبط با سلامت خود در مراحل اولیه، امکان مداخله و درمان به موقع را داشته باشند.

همراه اول به عنوان «نخستین اپراتور سلامت کشور» در نظر دارد ضمن توسعه اکوسیستم سلامت در سطح کشور، نسبت به افزودن ابزارهای دیجیتالی پیشرفته تر نظیر دستگاه های سونوگرافی متصل به شبکه که برای انتقال تصویر و ویدئو نیازمند شبکه پرسرعت و امن همراه اول است، در آینده ای نزدیک اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود