Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:53:01 GMT

نقش موثر رسانه ها در برگزاری رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۵۸۵۶

نقش موثر رسانه ها در برگزاری رزمایش کمک مومنانه

مهدی دهقان نیری به برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کشور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها ر پوشش این رزمایش و تشویق مردم برای مشارکت درآن غیرقابل‌چشم‌پوشی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران ملایری  با اشاره به جایگاه ویژه رسانه‌ها در بحث مقابله با کرونا تأکید کرد: نظر من این است که مجموعه رسانه‌ای از کادر پزشکی جلوتر هستند و اگر رسانه نبودند بیمارستان‌ها قفل می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش آموزشی و هشداری رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و صداوسیما، آموزش دانش آموزان را در ایام کرونا بر عهده داشتند و این مسئله نشان از نقش مهم رسانه‌ها دارد.

مدیرکل صداوسیما همدان گفت: با توجه به تعطیلی مساجد در ایام ماه مبارک رمضان برنامه منبر از شبکه همدان پخش شد و ۱۱۰ طلبه در صداوسیمای همدان سخنرانی کردند و این برنامه همچنان ادامه دارد.

وی به برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کشور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها ر پوشش این رزمایش و تشویق مردم برای مشارکت درآن غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

دهقان نیری با اشاره به برنامه‌های ایام ماه محرم بیان کرد: با توجه به فرامین رهبری و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بازهم رسانه‌ها میدان‌دار هستند.

وی با اشاره به انتقادات مطرح‌شده به صداوسیما در نحوه پوشش اخبار بیان کرد: اگر برنامه و یا خبری پوشش داده نمی‌شود دلی آن این است که مدیران ما رسانه‌ای نیستند.

مدیرکل صداوسیمای همدان تأکید کرد: بودجه صداوسیما به صندوق توسعه ملی ارجاع داده‌شده است و حتی مسئولین این سازمان به جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دعوت نشدند.

وی در پایان عنوان کرد: در نقش و جایگاه رسانه‌ها بیان همین نکته کافی است که هر چه خبرنگار آزادتر باشد امنیت و آسایش مردم بیشتر است.

در ادامه سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در این نشست با اشاره به جایگاه و نقش رسانه‌ها‌ اظهار کرد: دشمن پس از جنگ تحمیلی  جنگ ترکیبی به راه انداخته است که مهم‌ترین آن جنگ رسانه است و در مقابله با دشمنان خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند.

وی به ساخت مستند شهید شاخص ملایر اشاره کرد و گفت: مستند سردار شهید فتحعلی مؤمنی شهید شاخص شهرستان در حال ساخت است و به‌زودی از شبکه افق و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر بابیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف است، تأکید کرد: ظرفیت‌های ملایر باید دیده شود و در بعد انعکاس این ویژگی‌های ملایر ضعیف عمل شده است.

وی گفت: شهرستان دارای ۹ شهید خلبان است که در کشور بی‌نظیر است و ظرفیت‌های اقتصادی و دو برند جهانی از دیگر ظرفیت‌های ملایر است.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در بحث مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیجیان ملایری در بحث مقابله با کرونا و محرومیت‌زدایی بی‌نظیر کار‌کردند.

وی افزود: در بحث سیل ۹۸ بسیجیان ملایری علاوه بر کمک‌های مختلف و اعزام چندین مرحله کمک‌های مردمی، بسیج ۳۷ منزل مسکونی را احداث کرد و ۴۰ خانه مسکونی نیز تعمیر شد.

فرمانده سپاه ملایر به اقدامات بسیجیان در مقابله با کرونا اشاره و تأکید کرد: ۳۰۰ بسیجی در سه روز ۳۰۰ هزار نفر را غربالگری کردند.

وی به فعالیت روزانه ۶۰۰ نفر از بسیجیان در بحث کنترل مبادی ورودی شهرستان اشاره کرد فرمانده سپاه ملایر گفت: در بعد کشاورزی نیز ۹۰ نفر بسیج مهندسی فعال هستند و‌ در توجه به محصولات استراتژیک نقشی مؤثری دارند.


انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ملایر مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد