Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:26:49 GMT

لغو تمامی رقابت‌های جهانی کشتی تا ۱۰ آبان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۳۳۲

لغو تمامی رقابت‌های جهانی کشتی تا ۱۰ آبان

‍‍‍‍‍‍

اتحادیه جهانی کشتی تمامی مسابقات برنامه‌ریزی شده خود را تا ۱۰ آبان لغو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه ماهیانه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برای بررسی شرایط و تصمیم‌گیری در مورد رویدادهای برنامه‌ریزی شده ماه‌های سپتامبر و اکتبر برگزار شد.

کمیته اجرایی در این نشست با توجه به تحت کنترل نبودن همه‌گیری ویروس کرونا در شرایط کنونی و رشد فزاینده آن در بسیاری از کشورها و قاره‌ها، تصمیم به لغو تمامی مسابقات برنامه‌ریزی‌ شده ماه‌های سپتامبر و اکتبر ٢ ٢   از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا  در  لهستان و مقدونیه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اتحادیه جهانی کشتی کماکان بر شرایط قاره‌ها و کشورها نظارت کامل دارد تا در صورت لزوم بتواند تصمیمات فوری و لازم را اتخاذ نماید.

این کمیته همچنین ظرف یک ماه آینده دوباره برای  بررسی امکان برگزاری رقابت‌های جهانی که در ماه پایانی سال ٢ ٢ (آذرماه) برنامه‌ریزی شده اند، تشکیل جلسه خواهد داد.

پاسخ اتحادیه جهانی به نامه فدراسیون کشتی ایران

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... دلیل غیبت برخی آزادکاران در نشست با کادرفنی تیم ملی چه بود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دلیل غیبت برخی آزادکاران در نشست با کادرفنی تیم ملی چه بود؟ واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۲ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۳ توافق ۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال با اسپانسری جدید ۴ واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه: فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کند ۵ آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان ۶ اقدام باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن ۷ رسول‌پناه: پول بیرانوند رسید، بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کردیم/ باید درباره بازداشت یکی از مدیران باشگاه شفاف‌‌سازی شود ۸ با پرداخت مطالبات ۱۱۵ هزار یورویی؛ پرونده شکایت مارکو از پرسپولیس بسته شد مهمترین اخبار ورزشی آغاز مبارزه جدی با فساد در فوتبال پس از بازداشت مدیر پرسپولیسی/ در انتظار برخورد با سایر متخلفان واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه: فیفا هفته آینده باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کند مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم رسول‌پناه: پول بیرانوند رسید، بخشی از مطالبات برانکو را پرداخت کردیم/ باید درباره بازداشت یکی از مدیران باشگاه شفاف‌‌سازی شود مهمترین اخبار تسنیم موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیر تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است سرلشکر سلامی: آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه بیروت هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی اتحادیه جهانی برنامه ریزی جهانی کشتی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

به گزارش ایسنا؛ سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

 در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند