Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: به مناسبت عید غدیرخم و با مشارکت بنیاد مستضعفان و خیرین همه زندانیان مهریه و نفقه از زندان های هرمزگان آزاد می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «علی صالحی» اظهار داشت: به مناسبت عید غدیرخم همه زندانیان مهریه و نفقه از زندان های هرمزگان آزاد می شوند.

 

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون ۲۱ زندانی مهریه و نفقه با بدهی بالغ بر ۲۸۷ میلیارد ریال در زندان های استان هرمزگان به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام عالی قضایی استان در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به مناسبت عید غدیر خم با مشارکت بنیاد مستضعفان، ۱۲ نفر از این افراد با بدهی بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال آزاد خواهند شد.

 

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: ۹ نفر باقیمانده نیز با تقسیط بدهی و حمایت خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می شوند.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس دادگستری استان هرمزگان علی صالحی استان هرمزگان عید غدیر خم مهریه و نفقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد

شرق نوشت: صدیقه وسمقی آزاد شد.
 
در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.
 
صدیقه وسمقی که به عنوان محقق و اسلام‌پژوه شناخته می‌شود، روز ۲۶ اسفند ماه، در منزلش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند