Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@10:53:50 GMT

ارزش امروز دارا یکم چقدر بیشتر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۶۷۰۶

ارزش امروز دارا یکم چقدر بیشتر شد؟

در جریان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام، ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم با رشدی ۵٫۵ درصدی به ۲۳ هزار و ۳۵۷ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پایان معاملات امروز بازار سهام روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم با رشدی ۵٫۵ درصدی به ۲۳ هزار و ۳۵۷ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۲۰۰ واحد از اولین صندوق ETF دولتی تا نیمه مرداد به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان رسید تا مجددا به بالای ۴ میلیون و نیم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که روز گذشته ارزش این ۲۰۰ واحد کمتر از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده بود.

در جریان معاملات امروز ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار واحد از دارا یکم معامله شد که تقریبا هم اندازه میانگین حجم معاملات ماهیانه این نماد بوده است. همچنین در پایان روز خالص ارزش دارایی این صندوق ۲۹ هزار و ۱۶۸ تومان محاسبه شد که همچنان ۲۵ درصد بالاتر از قیمت پایانی معاملات امروز دارا یکم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دارا یکم بازار سهام صندوق ETF دارا یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • محرک جدید بورس
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی