Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@00:53:12 GMT

هتل های 5 ستاره ازمیر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۳۷۱

رپورتاژ تبلیغی / شهر زیبایازمیر در میان شهرهای ترکیه به داشتن طبیعت زیبا و سواحلی تمیز و دیدنی مشهور است و بسیاری از توریست ها را به سمت خود جذب کرده است.

این شهر با داشتن جاذبه‌های مختلف طبیعی و تاریخی و مناطق دیدنی قدیمی در شهر مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به گردشگ و سفر است. آنجا می‌توانید به سفر با کشتی کروز پرداخته یا با قایق به تفریح بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شهر می‌توان از پارکهای آبی آنجا لذت برد که از بهترین پارکهای آبی در ترکیه هستند. شهر ازمیر  شامل بناهای تاریخی قدیمی نیز می‌شود و در آنجا می‌توانید از قلعه‌ها و شهرهای باستانی دیدن کنید. آنجا شامل رستوران‌های بسیار خوب بوده که غذاهای خوشمزه دریایی را به مسافران ارائه می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم برای انتخابی مناسب در تور ازمیر  بهترین هتل‌های شهر را به شما معرفی کنیم و امکانات این هتل‌های 5 ستاره را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

هتل رامادا  ازمیر

از هتل‌های خوب که در ازمیر  وجود دارد می‌توان به هتل زیبای رامادا اشاره کرد که شامل اتاق‌ها و سوئیت هایی بسیار زیبا و پر از امکانات خوب و مدرن می‌شوند. این هتل با داشتن کادری حرفه‌ای که به چند زبان مختلف صحبت می‌کنند مشهور بوده و بسیاری از توریست‌های این شهر هتل رامادا را برای اقامت خود در شهر ازمیر  انتخاب می‌کنند. ساختمان این هتل زیبا و مدرن بوده و شامل فاصله کم به دریا می‌شود. آنجا دارای اتاق‌هایی بزرگ و با امکاناتی مانند اینترنت وای فای، مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی می‌شوند. در اتاق‌های آنجا می‌توانید تراس همراه با مناظر زیبا را داشته باشید. از نظر دسترسی هم این هتل با نزدیک بودن که نقاط دیدنی ازمیر  مانند بندر تفریحی قدیمی آنجا و دیگر نقاط دیدنی هتلی بسیار خوب به شمار می‌رود. هتل رامادا دارای امکانات تفریحی خوبی مانند امکانات ورزشی مثل سالن بدنسازی، استخر روباز، سونا و جکوزی و همینطور خدمات ماساژ درمانی می‌شود. آنجا دارای زمین گلف است و از نظر تفریحی هم شامل امکانات تفریحی و محوطه بازی برای کودکان دارد. این هتل دارای فروشگاه بوده و خدماتی مانند خشک شویی و کرایه ماشین در آنجا ارائه می‌گردد.

هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر

یک از هتل‌های بسیار خوب و مجلل که در شهر ازمیر  و نزدیک به دریا قرار دارد هتل زیبای دابل تری بای هیلتون است که جزو مجموعه هتل‌های لوکس و مجلل هیلتون می‌شود این هتل با داشتن امکانات بسیار زیاد و نمایی زیبا مورد استقبال مسافران سخت گیر قرار گرفته است. آنجا دارای فضایی مدرن و لوکس بوده و می‌توانید در اتاق‌های آنجا از امکانات کامل یک هتل 5 ستاره مانند مینی بار، خدمات روم سرویس 24 ساعته، حمام لوکس و همینطور تهویه هوا بهره مند باشید. این هتل دارای رستوران‌هایی عالی بوده که غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای، دریایی و ترکی را به مشتریان و مهمانان آنجا ارائه می‌کنند.  فضای داخلی این هتل به زیبایی دکور شده است و می‌توانید از محیط آنجا لذت ببرید. خدمات تفریحی و ورزشی مانند زمین تنیس، خدمات ماساژ درمانی، استخر روباز، سونا و جکوزی و همنیطور مرکز اسپا و زیبایی در آنجا وجود دارد. این هتل دارای دسترسی عالی به نقاط مهم شهر ازمیر  است. سفر با تور از میر را از دست ندهید.

هتل پاین بی ازمیر

دیگر هتل 5 ستاره ازمیر  هتل پاین بی است که دارای ساحل اختصاصی بوده و در منطقه ای زیبا قرار گرفته است. در این هتل می‌توانید علاوه بر داشتن امکانات خوب و مجلل به فضایی زیبا با مناظری دیدنی هم دسترسی داشته باشید. آنجا شامل 650 اتاق بوده که این هتل را به یکی از هتل‌های بسیار بزرگ در منطقه ازمیر  تبدیل کرده است. اتاق‌های این هتل با امکانات خوبی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام لوکس، مینی بار و اینترنت بی سیم اقامت را برای مسافران و میهمانان این هتل به اقامتی راحت تبدیل کرده است. این هتل دارای زمین گلف بوده و شامل امکانات دیگر ورزشی مانند زمین تنیس است. آنجا شامل رستوران‌هایی بسیار خوب با غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و ترکی و همچنین غذاهای بین المللی می‌شود. امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی بوده و آنجا دارای استخر روباز و سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی است. در این هتل خدمات ماساژ درمانی ارائه می‌گردد و می‌توانید در آنجا به پارک آبی رفته یا به ساحل اختصاصی آنجا که امکانات تفریحی مانند غواصی در آنجا ارائه می‌شود بروید. در اطرف این هتل می‌توان به طبیعت گردی پرداخت و از جاذبه‌های خوب آنجا دیدن کرد و این هتل در منطقه ای خوب جهت پیاده روی و لذت بردن از طبیعت قرار گرفته است. این هتل از نظر دسترسی شامل فاصله کم به جاهایی مانند پارک آبی فانتزی لند وپارک آبی آدالند است. آنجا به قلعه ازمیر  نزدیک بوده و نقاطی مانند عبادتگاه هادریان و شهر باستانی افسوس در نزدیکی این هتل قرار گرفته ند.

تور دبی سفر باتو را از دست ندهید

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفر باتو هتل دارای آنجا دارای شهر ازمیر بسیار خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد