Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پیام تبریک حسین کلانتری آمده است: هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

وی یادآور شده است: روز خبرنگار روز مجاهدانی است که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است: استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: خبرنگاران  وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه اند.

وی در ادامه پیام خود بیان کرده است: بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است.

وی تاکید کرده است: وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد. 

وی در پایان پیام خود یادآور شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ،فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات ، خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت در حال حاضر ۱۳۴ خبرنگار اصلی و افتخاری ثبت شده در خانه مطبوعات و تعداد زیادی خبرنگار فعال غیر عضو در خانه مطبوعات دارد.

سابقه خبرنگاری در این استان به دهه پنجاه بر می گردد و تا دهه هفتاد نیز تنها رسانه های دولتی و خبرنگاران ایرنا و صداوسیما به صورت رسمی در استان فعالیت داشتند.

از دهه هشتاد همزمان با سراسر کشور این استان نیز شاهد رشد رسانه های خصوصی شامل هفته نامه ، روزنامه و در سالهای اخیر نیز سایتهای خبری بوده است آنچنان که تعداد سایت و خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت استان در کشور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری مجوزدار است.

۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توسط طالبان در شهر مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد روز خبرنگار یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد روز خبرنگار یاسوج کهگیلویه وبویراحمد روز خبرنگار یاسوج روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است