Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@03:04:26 GMT

زمان اعلام نتایج ارشد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۹۴۹

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد تا اواخر شهریور ماه و نتایج نهایی اواخر مهرماه اعلام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس سازمان سنجش گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون حدود ۸۰ درصد کارت دریافت کردند.
خدایی افزود: افرادی که تا شنبه آزمون دارند، تا این روز فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان سنجش درباره شرایط برگزاری کنکور سراسری در ایام کرونا گفت: از ظرفیت مصلا‌ها و ورزشگاه‌ها برای کنکور استفاده خواهد شد. برچسب ها: نتایج ، ارشد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نتایج ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل وسایل توزین مراکز فروش در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت: همزمان با ماه پرفیض و برکت رمضان و در آستانه سال نو، عرضه کالا‌های مصرفی همچون آش، حلیم، شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و سایر کالاها در مراکز فروش کنترل و آزمون همه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در آنها مورد پایش و سنجش قرار می گیرد.

وحید والی زاده مرادی افزود: نمونه برداری و آزمون از اقلام خوراکی با مصرف بالا، پایش وسایل توزین و خالص فروشی در صنوف، بازرسی از نازل های سوخت مایع و بازدید از مراکز عرضه لوازم خانگی از جمله مواردی است که در قالب این طرح در حال اجرا است. 

این طرح با همکاری سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اتاق اصناف استان از ۲۲ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل وسایل توزین مراکز فروش در لرستان
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • برنامه زمانی فرآیند‌های مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ اعلام شد+جزئیات
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • جزئیات کنکور ۱۴۰۳؛ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین!
  • اعلام زمان ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ؛ جزئیات کنکور ۱۴۰۳
  • سنجش خدمات شهرداری یزد در ایام نوروز
  • اعلام جزئیات کنکور ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین آغاز می‌شود
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی
  • پذیرش در کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون شد