Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت جمع کثیری از شهروندان بیروت شد را به دبیرکل حزب الله و فرمانده ارتش لبنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از شهروندان این شهر شد؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه غمبار را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و ژنرال ژوزف عون فرمانده ارتش این کشور تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ژنرال ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست ، برادر و مقاوم لبنان
مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

این واقعه جانگداز اقتضا می کند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب ها و خسارت های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ ،مشارکت و نقش آفرینی کنند .

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل و برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان
وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد؛ را به جنابعالی ، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است ؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه ، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.


سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی بیروت ستاد کل نیروهای مسلح لبنان سید حسن نصرالله ستاد کل نیروهای مسلح انفجار در بندر بیروت جان باختن و مجروحیت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ویدئوی تهدید آمیز حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المنار، حزب الله لبنان با اقتباس از اظهارات سید حسن نصرالله و از طریق یک کلیپ ویدئویی که صحنه‌هایی از عملیات ضد صهیونیستی را نشان می‌دهد، پیامی تهدید آمیز به زبان عبری برای ارتش اشغالگر ارسال کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رسانه الاعلام الحربی حزب‌الله با انتشار ویدئویی، صحنه‌هایی از عملیات‌های این حزب را علیه ارتش رژیم صهیونیستی به تصویر کشید.

در این ویدئو همچنین پرتاب موشک و استفاده از سلاح‌های مختلف برای هدف قرار دادن اماکن، خودرو‌ها و پهپاد‌های ارتش اشغالگر و مجروح شدن نظامیان آن به نمایش گذاشته شده است.

حزب الله این ویدئو را با این اظهارات تهدید آمیز سید حسن نصرالله که به زبان عبری ترجمه شده است، به پایان می‌رساند که اگر رژیم صهیونیستی حملات خود را گسترش دهند ما نیز آن را گسترش خواهیم داد و حزب الله برای مقابله آمادگی دارد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • سرلشکر موسوی: به دنبال ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش هستیم
  • سرلشکر باقری روند ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را تشریح کرد
  • کارشناس صهیونیست: آیا نصرالله آینده ما را تعیین خواهد کرد؟
  • انتشار ویدئوی تهدید آمیز حزب الله علیه رژیم صهیونیستی