Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، مراسم روز خبرنگار امسال به صورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از ایجاد چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری در بخش اشتغال اجتماع محور خبر داد.

محمدمهدی سلمان‌زاده اظهار داشت: این ستاد در گلستان تاکنون ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف هزینه کرده که ساخت ۵۶ باب مدرسه، چهار مرکز بهداشتی، تکمیل بیمارستان برکت فاطمه الزهرا (س) مینودشت و مرمت و احداث ۴۳ مسجد بخشی از جمله این اقدامات عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فیلم "در میان تپه‌ها" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا کیوانفر هنرمند گرگانی تنها فیلم ایرانی راه یافته به بخش اصلی شانزدهمین جشنواره کازان روسیه لقب گرفت.

این فیلم پیش از این جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره منا در کشور هلند را دریافت کرده بود.

**

مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت:در استان ۶۰۰ هکتار باغ گلابی از ارقام بیروتی، ویلیامز، مشو گلستان و اسپادونا وجود دارد که ۵۰۰ هکتار آن بارده است.

وی پیش بینی کرد امسال از این باغات بارده ۵ هزار تن گلابی برداشت شود.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در بازرسی از منزل یکی از سوداگران مرگ ، ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

**

به مناسبت اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، توزیع ۳۵۰ بسته حمایتی در مرحله سوم کمک های مومنانه در بندرترکمن آغاز شد.

**

فرماندار گرگان گفت: برای تکمیل فاز یک طرح هادی روستای شموشک علیا و ساخت هزار متر مربع پیاده رو، یک میلیارد ریال اختصاص یافت.

برچسب‌ها روز خبرنگار ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار ستاد اجرایی فرمان امام ره گلستان روز خبرنگار ستاد اجرایی فرمان امام ره گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۲۱ ستاد اسکان در قالب ۷۱ آموزشگاه و ۴۵۰ کلاس درس در استان پیش بینی شده است.

وی افزود: پارسال بیش از ۱۱ هزار نفر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان مستقر شدند که امسال پیش بینی می‌شود این آمار به ۱۵ هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید

۸۱ مدرسه آماده اسکان مسافران تابستانی

امیریان اضافه کرد: میهمانان نوروزی می‌توانند به صورت برخط با مراجعه به سامانه اسکان به نشانی www.eskan.medu.ir مکان‌های اقامتی خود را مشخص کنند.

وی افزود: پذیرش حضوری میهمانان و گردشگران نوروزی در پایگاه‌های ستاد اسکان فرهنگیان از ۲۸ اسفندماه در استان آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ماه تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی/ ۲۹ اسفند
  • بخش دریایی کانال آبرسان میگو در گلستان لایروبی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا ظهر پنجشنبه در آسمان گلستان
  • عکس| ۲۵ سال پیش؛ داریوش مهرجویی هنگام فیلمبرداری «درخت گلابی»
  • آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان تولید فیلم مستند کوتاه موبایلی منتشر شد
  • مشارت شرکت‌های درمانی در رویداد صدرا
  • شرکتی پیشرو در حوزه درمانی
  • نظارت جدی بر مراکز اقامتی، پذیرایی و خدماتی در گلستان طی ایام نوروز
  • آماده‌باش ۳۰ گشت راهداری استان گلستان در ایام تعطیلات نوروز