Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در دهه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دهه دوم شهریور به صورت کارنامه از طریق سایت این سازمان منتشر می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر نوبت صبح امروز (تمام داوطلبان با دستگاه راکت بازرسی بدنی شدند و همچنین برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، دریافت اثر انگشت از افراد حذف شد) در دو نوبت صبح روز‌های ۱۷ و ۱۸ مردادماه ادامه دارد و سامانه دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان تا صبح روز شنبه هجدهم مردادماه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد ۱۵۷ هزار نفر است که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۳ هزار نفر کاهش داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور کنکور کارشناسی ارشد نتایج کنکور کارت آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود