Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:10:27 GMT

تیمداری نماینده لیگ برتری فوتسال در قم قطعی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۸۵۸

تیمداری نماینده لیگ برتری فوتسال در قم قطعی است

ایسنا/قم سرپرست تیم فوتسال محمدسیما گفت: به دلیل اینکه اجازه خروج از استان امتیاز این تیم توسط مسئولین داده نمی شود مطمئنا تیمداری در داخل استان قم صورت می گیرد ولی مهم ترین مسئله چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور است

علی مسعودی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه قم عنوان کرد: ۴ فوتسالیستی که از قم به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شده اند بازیکنان تیم جوانان محمد سیما بوده اند و این نشانگر توانایی بازیکنان محمد سیما می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال علاوه بر تیم جوانان در تیم امید و بزرگسال محمد سیما بازی کردند و امیدواریم که در آینده نیز از حضور این بازیکنان در رده های سنی مختلف محمد سیما بهره ببریم.
سرپرست تیم محمد سیما در رابطه با حضور یا عدم حضور تیم فوتسال سوهان محمد سیما به عنوان نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: هم اکنون شرایط پیچیده است، از سال گذشته به بازیکنان بدهکاریم اما با آن ها مذاکراتی صورت گرفته وآن ها نیز به خاطر علاقه به تیمداری استان قم در لیگ برتر مبلغی از بدهی را به ما تخفیف داده اند.
وی افزود: هم اکنون ما به دنبال اسپانسر هستیم تا ابتدا بدهی بازیکنان و کادر فنی را تسویه کنیم و سپس برای امضای قرارداد فصل آینده با آن ها مذاکرات را انجام دهیم.
مسعودی ادامه داد: به دلیل اینکه اجازه خروج از استان امتیاز این تیم توسط مسئولین داده نمی شود مطمئنا تیمداری در داخل استان قم صورت می گیرد ولی مهم ترین مسئله چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور است.
وی افزود: مسئولین مربوطه و هیات فوتبال استان قم تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اسپانسر مناسبی برای نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال پیدا شود.
سرپرست تیم محمد سیما تصریح کرد: متاسفانه علیرضا وفایی با جدایی از تیم ما به گیتی پسند پیوست اما ما هنوز بازیکنان خوبی در استان داریم و امیدوار هستیم که یک تیم خوب راهی مسابقات کنیم.
وی افزود: مطمئنا با ترکیب جوانان و باتجربه هایی که در اختیار خواهیم گرفتیک تیم در خور شان به نمایندگی از استان قم وارد مسابقات خواهیم کرد اما تمام این ها زمانی تحقق می یابد که اسپانسر مناسب برای تیم پیدا شود.
مسعودی اظهار داشت: اولویت اول و دغدغه اصلی همه ما تسویه بدهی کادر و بازیکنان است و بعد از تسویه در مورد فصل بعدی مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: از اعضای جدید هیات فوتبال تشکر فراوان دارم چرا که از همان ابتدای آغاز فعالیت خود پیگیر مرتفع کردن  مشکلات نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور هستند.
مسعودی در پایان گفت: به نظر من شروع فصل آینده لیگ برتر فوتسال باتعویق خواهد بود و من امیدوارم هر چه زود تر با پیدا شدن اسپانسر مناسب آماده سازی تیم برای فص آینده را شروع کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال منطقه قم لیگ برتر فوتسال کشور استان قم در لیگ برتر فصل آینده محمد سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران