Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا تاملی روز پنجشنبه در آیینی به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران بدون چشم‌داشتی در کنار مسوولان هستند، ایثارگرانه و خودجوش در صحنه‌های گوناگون حضور دارند و به وظیفه اطلاع‌رسانی خود به خوبی عمل می‌کنند.

وی افزود: با این وجود یکی از کارهایی که خبرنگاران باید مد نظر داشته باشند، تغییر نگرش نسبت به مسایل است؛ زیرا انجام وظیفه همراه با تغییر نگرش می‌تواند بسیاری از مسایل شهرستان را برطرف کند تا راحت‌تر در مسیر توسعه منطقه فعالیت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان، رعایت موازین شرعی و اسلامی در نظام جمهوری اسلامی در چارچوب بستر دینی را به عنوان یک ضرورت برشمرد و اضافه کرد: در شرایط کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شده است و بسیاری از مطالبات کارمندان پرداخت نشده، باید انصاف را مد نظر قرار داد و از قضاوت‌های نادرست در مورد دستگاه‌ها خودداری کرد.

وی تصریح کرد: هرگاه همه با هم همراه و همدل داشته باشند، به هدف پیشرفت همه جانبه خواهند رسید و از این رو نباید خبررسانی موجب رسیدن به بن‌بست و عقب افتادن کارها بشود چرا که بحث اطلاع‌رسانی در نهایت باید رشد در مولفه‌های مادی و معنوی را در پی داشته باشد.

نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: رسالت خبرنگار اطلاع‌رسانی به هنگام و درست به جامعه است اما نباید خبرنگار تصمیم‌ساز باشد.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد افزود: خبرنگار نباید در تغییر مدیریت‌ها ورود پیدا کند، بلکه باید به نقش خود واقف باشد و با طرح انتقادهای سازنده، از تخریب خودداری کند.

وی بیان کرد: خبرنگاران شهرستان نقش ویژه‌ای منجمله در بحث اطلاع‌رسانی در مورد ویروس کرونا به جامعه داشتند و حضورشان در کنار مسوولان‌سازنده بوده است و تاثیر خوبی بر جامعه داشتند.

به گزارش ایرنا، هفت نفر از خبرنگاران اردستان در ادامه این آیین با اهدای لوحی قدردانی شدند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان در سال ۱۳۷۷ با عنوان “روز خبرنگار” نام‌گذاری شده است.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها روز خبرنگار اردستان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار اردستان اصفهان روز خبرنگار اردستان اصفهان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران

تین نیوز

توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای می تواند تأثیر بسیار مهمی بر رونق اقتصادی ایران داشته باشد. این توسعه می تواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، برخی از تأثیرات مهم توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای بر رونق اقتصادی ایران عبارتند از:

1. افزایش ترافیک و حرکت آسان تر کالا و مسافران: با توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای، حرکت کالا و مسافران به صورت آسان تر و سریع تر انجام می شود که می تواند باعث افزایش تجارت و تبادلات اقتصادی شود.

2. افزایش فرصت های شغلی: توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای منجر به ایجاد فرصت های شغلی در صنایع مختلف مرتبط با حمل و نقل، مانند حمل و نقل، خدمات پشتیبانی، تولید قطعات خودرو و غیره می شود.

3. افزایش توسعه مناطق مختلف: با توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای، مناطق مختلف کشور بهبود یافته و به سرعت توسعه پیدا می کنند، که این می تواند به تعادل توسعه مناطق کمک کند.

4. کاهش هزینه ها: با بهبود شبکه های حمل و نقل جاده ای، هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا می کند که می تواند به افزایش سودآوری کسب وکارها و کاهش هزینه های تولید منجر شود.

5. افزایش رقابت پذیری: توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای باعث افزایش رقابت در بازار محصولات و خدمات می شود که این می تواند به بهبود کیفیت و قیمت محصولات منجر شود.

بنابراین، توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای می تواند به رونق اقتصادی ایران کمک کند و به توسعه صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، اشتغال و سودآوری کسب و کارها کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران