Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بردسیر گفت: هزینه 15 میلیارد ریالی اطعام مردم شهرستان بردسیر در عزاداری محرم امسال صرف ساخت دو مرکز بهداشتی و درمانی این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود میرمحمدی اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش کرونا مخارج نذورات محرم امسال را برای ساخت دو مرکز بهداشتی در این شهرستان هزینه کردیم و مراسم عملیات اجرایی دو مرکز بهداشتی در شهرستان بردسیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بردسیر گفت: مجمع خیرین سلامت این شهرستان و شورای هیئت‌های مذهبی که با هماهنگی امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بردسیر و فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز بهداشت بردسیر، سازمان تبلیغات اسلامی، خیران و پیرغلامان امام حسین (ع) و روسای هیئت‌های مذهبی تفاهنامه‌ای منعقد کردند.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد در پی فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به توصیه‌های ستاد کرونا و برای حمایت از کادر درمانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا امسال مردم شهرستان بردسیر عزاداری‌ها را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنند و هزینه‌ای که در ایام نذورات در نظر می‌گرفتند به ساخت دو مرکز درمانی و بهداشتی اختصاص دهند .

میرمحمدی افزود: در پی این تصمیم و تفاهم‌نامه عملیات اجرایی ساخت خانه بهداشت در شهرک وحدت امام حسین (ع) و همچنین پایگاه سلامت شماره سه شهری مزین به نام حضرت ابوالفضل العباس (ع) امروز طی مراسمی آغاز شد تا با ساخت این دو مرکز درمانی جمعا با زیربنای 400 مترمربع هزینه 15 میلیارد ریالی عزاداری مردم ولایتمدار بردسیر صرف دو مرکز مجهز بهداشتی و درمانی شود.

وی گفت: اگر امسال مردم و هیئت‌های عزاداری ما نتوانند به واسطه کرونا هزینه‌های سفره عزای حسینی را پهن کنند هزینه این اطعام را در مسیر سلامت مردم و عزاداران حسینی اختصاص دادند.

مراسم عملیات اجرایی این دو مرکز بهداشتی امروز با حضور امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولین محلی بردسیر آغاز شد، پیش‌بینی شده این دو مرکز بهداشتی تا پایان امسال به بهره‌برداری رسیده و خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم ارئه دهند.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرمان سلامت امام حسین دو مرکز بهداشتی شهرستان بردسیر هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه