Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان لامرد برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فرصتی برای پر کردن خلاء های علمی و بهبود بهره وری در کشور دانست.

حسین شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار داشت: جهاددانشگاهی حلقه رابط صنعت و بازار کار و آموزش دانست و گفت: اگر آموزش را جدی بگیریم بسیاری از مشکلات حوزه کار و اشتغال حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره های کوتاه مدت جهاددانشگاهی فرصتی برای بهبود بهره روی است.

وی جهاد دانشگاهی را نهادی فرا جناحی خواند و گفت: جهاد دانشگاهی بر خلاف سایر دستگاه ها از سواد بالاتری در امر مدیریت برخوردار است و ضرورت دارد این نهاد به مردم، نیروهای کار و صنعت شناسانده شود.

فرماندار لامرد با اشاره به شتاب و توسعه صنعت در منطقه تصریح کرد: درحال پیگیری های لازم برای توسعه فیزیکی و ارتباط و تاثیرگذاری جهاددانشگاهی مرکز لامرد با صنعت و به دنبال آن تربیت نیرو و پرکردن خلاء های آموزشی و علمی هستیم.

حسین شبانی نژاد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: فضای خبرنگاری، فضای انتقال اطلاعات دقیق و واقعی به مردم است. در فضایی که گردش آزاد الاعات وجود داشته باشد جامعه به بالندگی می رسد.

وی افزود: خبرنگاران باید مراقب باشند با ایجاد التهاب در زمین دشمن بازی نکنند و آرامش مردم بهم نزنند. خبرنگارهانباید اجازه دهند به ابزاری برای احزاب یا صاحبات قدرت تبدیل شوند و به رسالت خود بپردازند.

فرماندار لامرد فعالیت های خبرگزاری ایسنا در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد: خبرگزاری ایسنا یک برند در کشور است که مورد اعتماد مردم قرار گرفته و در شهرستان لامرد هم در کنار نقد عملکردها، دستاوردها وخدمات دولت را به درستی منعکس کرده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان لامرد خبرگزاری ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان