Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امیر صارمی در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های آموزشی این شهرستان اظهار کرد: نبود مدارس شبانه‌روزی موجب ترک تحصیل دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر اشترینان در مقاطع متوسطه شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه اشترینان با وجود ۳۳۹ کلاس درس و قریب به ۶ هزار دانش‌آموز در جایگاه نخست ترک تحصیل دانش آموزان در استان لریتان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان احداث مدارس شبانه‌روزی را گام مهمی در محروم نماندن دانش‌آموزان اشترینان از ادامه تحصیل دانست و خاطرنشان کرد: اشترینان همچنین فاقد استخر و سالن اجتماعات فرهنگیان است.

صارمی با تاکید بر نیاز دانش‌آموزان اشترینان به اردوگاه فرهنگی- تربیتی افزود: فضای لازم برای احداث اردوگاه موجود است و در صورت تصویب، امکان استفاده دانش‌آموزان از ظرفیت اردوگاه فراهم می‌شود.

وی از تجهیز ۳۵ کلاس درس به سیستم گرمایشی در سال جاری خبر و ادامه داد: هیچ کلاس دارای بخاری نفتی در مدارس اشترینان وجود ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان تصریح کرد: سه پروژه مدارس ۶ و ۳ کلاسه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی تا شهریور ماه امسال تکمیل می‌شوند.

صارمی اظهار کرد: از سویی دو پروژه مدرسه دو کلاسه در روستا‌های اشترینان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۴۰ درصدی به حال خود رها شده‌اند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترک تحصیل لرستان اشترینان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند