Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به مناسبت روز خبرنگار در پیامی بر نقش و تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خنثی‌سازی امپراطوری رسانه‌ای شیطانی غرب تاکید کرد.

همچنین این پیام آمده است: شاکرانه در ساحت درگاه حضرت احدیت نعمت دیده‌بانان بزرگ صلاح و سداد جامعه، خبرنگاران و اصحاب رسانه را ارج می‌نهیم و با یاد قسم خداوندی برای حرمت «قلم» در برابر قلم رشد و اصلاح بزرگ سازندگان فرهنگی جامعه خضوع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک ملت ما در رسیدن به بناء آرمانی و فاخر مدینه فاضله و اصلاح مدیریت ها، ریشه‌کن کردن استئثار ها، فزون خواهی ها، اطفاء نائره فساد، رسیدن به حق بزرگ «دانستن» و سد نفوذ دشمن در مرز‌های افکار عمومی، دفع و رفع قلب حقائق و حوادث، برخورداری جامعه از فریاد‌های دائمیِ هشدار و خنثی‌سازی تسویلات امپراطوری رسانه‌ای و شیطانی غرب و دجل دجال رهین خبرنگاران عزیز است و این همه برکات قلم خبرنگار، چه جایگاه رفیع، قدسی و مبارک برای این عزیزان ساخته است.

از عمق قلب، روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و آن را برای عزیزان خبرنگار کشور مخصوصا به فعالان عرصه خبر، اطلاع رسانی واهالی مطبوعات استان تبریک می‌گویم و برای مسؤولین درک عمیق جایگاه خطیر خبرنگاران و لزوم اقدامات شایسته ترفیهی در حق آن‌ها را از خداوند مسألت دارم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار امام جمعه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

کد خبر 750953

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!