Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@02:28:50 GMT

فعالیت ۳۱۷۲ زنبورستان در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۲۹۱

فعالیت ۳۱۷۲ زنبورستان در زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان ۳ هزار و ۱۷۲ زنبورستان فعالیت می‌کند، گفت: این زنبورستان‌ها یک هزار و ۲۷۱ تن تولید عسل در سال گذشته داشته است.

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بخش کشاورزی می‌تواند زمینه اشتغال را در جامعه و استان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تعداد ۳هزار و ۱۷۲ زنبورستان فعالیت می‌کند، افزود: این زنبورستان‌ها یک هزار و ۲۷۱ تن تولید عسل در سال گذشته داشته است.

وی اضافه کرد: افراد شاغل غیر از خود زنبورداران در استان زنجان یک هزار و ۴۸۷ نفر است.

تاراسی خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای تولید عسل و فرآورده‌های آن با توجه به اقلیم و آب و هوای متنوع استان و وجود زیرساخت‌های لازم و وجود کارشناسان سازمانی و بخش خصوصی و افراد علاقه‌مند بسترهای توسغه اشتغال در استان را فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه عدم وجود و تخصیص اعتبارات لازم در این بخش برای پشتیبانی مالی در راستای راه‌اندازی و ایجاد واحدهای جدید یا توسعه واحدهای (زنبورستان‌های) موجود از جمله مشکلات فعالیت در این زمینه است، گفت: عدم انسجام و همکاری برخی تشکل‌ها و شرکت‌های تعاونی برای تقویت بازار فروش با ایجاد کارگاه‌های بسته‌بندی و برندسازی با همکاری شرکت‌های تعاونی و سایر تشکل‌های بخش خصوصی از دیگر مشکلات در این حوزه است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان زنبورداری اشتغال زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خلجی اظهار کرد: دریافتی شهرداری‌های استان از اعتبارات ارزش‌افزوده مناسب است. در سال ۱۴۰۲ مجموع دریافتی شهرداری‌های استان از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی و ملی ۱,۳۶۰ میلیارد تومان بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از اختصاص قیر رایگان به شهرداری خبر داد و گفت: در دو سال گذشته ۱۷ هزار تن قیر رایگان و ۱۷۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

خلجی افزود: این تخصیص در راستای بالا بردن شاخص‌های کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های مورد هدف استان برنامه‌ریزی شده است و شهرداری‌ها موظفند سهمیه قیر را صرف معابر بدون آسفالت کنند.

کد خبر 6099839

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید