Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:49:33 GMT

آزادسازی زندانی غیرعمد در شهرقدس به مناسبت عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۴۵۸

آزادسازی زندانی غیرعمد در شهرقدس به مناسبت عید غدیر

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز خبرنگار گفت: به همت حوزه علمیه خواهران، فردی که به دلیل بدهکاری غیرعمد زندانی شده بود به مناسبت عید غدیر به آغوش خانواده‌اش بازگشت و طرح آزادسازی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که ظهر امروز در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدا محوری در زندگی اظهار کرد: بهترین راه تقویت تقوا پذیرش ولایت علی علیه السلام و پیروی از ولی فقیه است و راه تقوا از راه ولایت می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای رسانه افزود: خبرنگار رزمنده مجاهدی است که قلم او سلاح اوست و ارزش این قلم به اندازه‌ای است که خداوند به آن سوگند میخورد. سلاح خبرنگار برای دفاع از ولایت و انقلاب است. واقعه غدیر توسط خبرنگاران به دست ما رسیده است. خبرنگار حلقه وصل میان مردم و مسئولین در انعکاس و پیگیری مشکلات مردم است.  مسئولان لازم است توجه بیشتر به خبرنگاران داشته باشند. 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: تمام برنامه های مذهبی و فرهنگی به‌صورت سلامت محور برگزار می‌شود و نمازگزاران با رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی و شرکت‌ در نماز جمعه در حال جهاد در راه خدا هستند.

وی گفت: به همت حوزه علمیه و با کمک خیرین شهرقدس زنی که به دلیل بدهکاری مالی زندانی شده بود، آزاد شد و به مناسبت عید غدیر به آغوش خانواده‌اش باز گشت و طرح آزادسازی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد ادامه خواهد داشت. 

حجت الاسلام جوکار بیان داشت: حرکت سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و دستگیری سرکرده گروهک تندر، نمایش اقتدار و استدلال دستگاه عدالتی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی تصریح کرد: دشمن دنبال توطئه و برکناری مجلس و دولت لبنان است که همسو با جریان انقلاب اسلامی و هماهنگ با حزب‌الله و جریان مقاومت است. اما مقاومت در منطقه با محوریت سید مقاومت در لبنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی آزادسازی امام جمعه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سعادت فر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای مهار سیلاب و پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی در بارش‌های بی‌سابقه اخیر در استان خوزستان گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد باران در بالادست سد دز و ورود حجم زیادی آب گل آلود به مخزن سد، به منظور پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی طرح غدیر، انتقال منبع تغذیه این طرح از دز به کرخه به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاهش تدریجی آب از منبع تغذیه دز به منبع تغذیه کرخه با هماهنگی معاونت‌های شبکه‌های آبیاری و مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت و با این اقدام جلوی کاهش کیفیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی خوزستان گرفته شد.

سعادت فر ادامه داد: انتقال روان آب‌های ناشی از بارندگی حوضه دز به رودخانه کرخه به منظور کنترل سیلاب در پایین دست سد دز به عنوان اقدامی فوری عملیاتی و در این مدت بخش قابل توجهی از سیلاب از طریق سه نقطه ارتباطی دز و کرخه در منطقه غرب شبکه آبیاری دز تخلیه و مهار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان در بارندگی‌های اخیر، بیان کرد: بارش‌های سنگین و حجم زیاد روان آب بالا دست شهر آزادی اندیمشک موجب تخریب سیل بند کرخه شد که این سیل بند با اقدام فوری و جهادی ترمیم شده است.

کد خبر 6099683

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ در شهرستان شهرقدس (فیلم)
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند